Pages

Thursday, May 13, 2010

CERITA DAH LAME!!!!!!!!

cite sudah lama berlalu....hik3....ntahla tapi terasa nak bagitahu and nak kakak2 yang berada dalam cerita nie rasa dihargai....huhuhu... bukan apa saya dah pernah cakap nak kongsi cerita ini dalam belog saya.....hei teyha mencapap ag ke??? lalalalala.....
bukan la saya tak rasa pon saya mencapap coz ni belog saya so hak saya la nak tulis apa pon...klo benci or tak suka tak payah baca...habis cerita.....huk3.... 
da la saya nak mula kan bercerita...ini about sehari sebelum balik kolompo....kuala lumpur la....hik3....proses menghantar kak zahida ke tren dan menunggu kak zahida sampai pukul 2.20 tapi delay sampai 2.40 pagi....isn't ok??? okla coz esok nyer saya, k.tod, k.esah dah nak gerak balik kl...tapi elly cian dia esok ada paper dan dia join sekali...lalalala...saya tahu dia boleh  buat...sebelum menghantar k.zahida kitorang perkena roti telur n roti nan cheese...uh knyng!!titik...bila dah sampai kat situ dalam pukul 1 lbh kot da mati katak tambah gajah tak tahu nak buat apo...macam2 lah berlaku....

first boleh terima lagi sebab kitorang just snap2 pic....biasala pompuan pantang nampak hp menghala ke kita...hahahahaha....macam2 gaya....pose ni...pose sana...kalah model... pas dah tak larat nak sengeh-sengeh pagi-pagi buta tuh layan perasaan masing-masing...

tiba-tiba ada sorang budak nie india...nama dia palaskaran..bukan balaskaran..bukan juga malaskaran...ntah la saya pun da confius...lagi pon budak nie tak tahu berbahasa melayu dan tak faham juga...jadi apa lagi masa untuk mengenekan orangla...hahahaha....budak tu pon rela je diri dikenakan...lalala...dia cakap dia suka saya n nak kawin dengan say...hahaha boleh terima ke??? OMG!!!! saya ni ada rupa kanak-kanak rebina ke???? adik balaskaran or whatever akak 21 taun ok...*wink*......

yang kelakar nyer dia ske berborak dengan kitorang bila kitorang cakap betulkan dia pon ha betol....hahahaha....mau tak kelakar...semua betol...btol..betol..betol...pastu siap join bergambar....yang kene kak.zahida a.k.a cendana la...hahaha....


 ni dia masing2 da mula mengepose kan dri masing-maing...mangsa snap this pic spe ag kalau bukan k.zahida ag...

 aik???kak zahida merajok ke dengan palaskaran???xla nie la pose terbaik k.zahida dengan palaskaran..hahahaha..

 
hope adik igt2 kt kakak-kakak nie..hik3..mesti pasni kalau g tren je mesti terigat dia...huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment