Pages

Monday, July 26, 2010

nothing....

hai...arini juz nak tulis ap yang terllintas di pikiran....
aku nak cube jadi penulis bebas yang macam perenang yang berenang dalam acara bebas...
hahahaha...
aku tak rase lawak pon..tapi jari jemari aku yang tulis...
jadi aku terpaksa wat aku nak gelak....


btw...da lame aku tak membusy kan diri aku tok memecahkan kepale aku
tok memuntahkan idea2 yang sedang sibuk berterbangan kat dalam kepale aku...

dalam 4 ari ni aku jadi fasi tok adik2 or junior student business study yg baru masuk..
jadi x ad masa nak hupdate belog buruk aku ni..
baca korang punya ap la lagi...
tapi aku akan usaha kan tok baca korang punya 
sikit demi sikit...

tntng cite aku jadi kak fasi nnt aku citekn dari hari ke hari k...
baru korng x borink...siap gambr adik2 aku n kakak2 fasi lain...

seronok n hepi x yah cite la....
mang syok habis dowh....
huhuhuhu...
nnt ada masa aku cite satu pe satu...

now juz nak cakap rindu ayah coz ayah, umi n adik bru blk dri mekah
tapi aku masih x jmpa2..
nak balik!!!

p/s:x ad sahabat yang akan dengki n benci bila sahabat nyer mndapat kejayaan......

my love is yours:
teyha amil     


2 comments:

  1. ala sian nya anak daddy nih.. sabar ye dear..

    ReplyDelete
  2. huhuhuhhuhu....
    sian kan mekchu.....
    ntah bila la boleh blk jumpa daddy sy...hik3

    ReplyDelete