Pages

Saturday, August 7, 2010

minggu protaqwa UiTM



pertama kali dan terakhir jadi fasi.....
tok student baru diploma  business study...
ea la aku sebagai senior nak gak rasa didera mendera oleh junior...
habis semua dari gemok manh tong drum..
semua aku dera smapi kecik sekecik lidi...

berlangsong nyer selama 3 ari 2 mlm...
macam biasa ad program:
1.pengenalan
2.activity kumpulan berbincang
3.mlm kebudayaan
4.talk
5.point dera a.k.a explorace  
5.sukaneka a.k.a business society day
6.penyampaian hadiah
kengn terindah..seronok....
aku bukan je dera junior tapi fasi a.k.a sahabat aku pon kne..
hahahaha..
e2 bia ak n shed je la yg taw..
kn..kn..kn...

letih mang letih tapi aku ttp rse hepi....
nak tenung2 la pic2 kami ni...

:kami2 kakak2 fasi yg hot de vassss





















:adik2 bru dbs yang gempak sporting habissssssss
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:group ak:3s (SEKSI,STYLE,SEMPOI)












pic erin paling ak ske (junior paling sempoi):
.
.
.

.
.
.
.
erin(bahu biru cair free hair paling depan...)

p/s:best nyer klo bley nk ulang balik....rindu kalian....huhuhuhu.......




No comments:

Post a Comment