Pages

Sunday, September 19, 2010

:......cerita di bulan RAYA tahun ni 2.....:















di sini saya ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin....cerita raya bhgian 1 ak tak letak pic langsung...ak pon bosan nak baca 2 kali...hahahahaha....ha tu baru dua kali....ak malas nak merapuk...straight to the point bila ada pic-pic ni mesti kamu2 nak tengok banyak kali...selagi boleh...tapi ikut giliran ea takut jem plak...eala ni ikut jalan lama tak pkai highway.....tehheeeee...okey pic atas tuh!!! kami saudara mara g beraya kat umah 2 pupu kami...(ea kot lebih kurang)....ni berlaku lebih kurang raya kedua pas kenduri cukur jambul anak buah aku......

bawah ni plak pic-pic kami-kami wat hantaran kakak aku bertunang hari raya ketiga......sikit je,....tak banyak....da jadi tunang orang kakak ak yg kedua...pasni turn abg man astu aku..hahahahahaha(blushing blushing)

ni dia ketua jebon bju kelabu dan bekas president jebon bju bunga-bunga


terima kasih pada semua kakak2, abg2,adik2 sedara smua dalam menjayakan majlis pertunangan ini..


proses membuat inai aku an azura

hasilnya
.
.
.
.
.
.
.
.











 

ak je yg x tunjuk ggi...huhuhuhuhua...

adoi.....baru tersedar dri mimpi ble .tod pnggil ooit ni ble nak makan...hahahaha....k.tod ni kacau aku tengah mengelamun....okla aku aku taw korang mesti nak tahu raya pertama wat apa kan...?? ha ni dia kerja yang kami2 akukan selps smua berkumpl : sumber dari azura aris: ha tunggu bulan jatuh ke kucing bertanduk 2 baru nak klik???






p/s:nak tahu ak beraya dengan my super duper bff.....teruskan dengan cerita di bulan raya tahun ni 3.... huhuhuhu.......kami dapat ahli baru...yahuuuuu.....ala nak mintak maaf pic konvoi sepupu 8 kete ramai2 tak berjaya di copy..huhuhuhuhu,,,ni semua salah didy!!!!!hahahahaha...ak pe sebabkan raya kita maafkan dia....(ngeee)....

my love is yours:
teyha amil...                        



  

No comments:

Post a Comment