Pages

Saturday, October 9, 2010

9-10-89

hai semua....
alamak aku tak hbs nak cite pasal raya aku kat segamat sebagai sahabt dan student...
TAPI...
mud aku owh salah kami...
dalam mud stress membuat report pasal  ENT assgnmnt..!!!!
okey x tipu...mang sngat memeningkan aku je...aish..!!!!
bukan tu je..rase nak hentak-hentak kaki kat padang kawad nak hilang kan stress...

klo ENT je tak pe...tapi minggu dpn ad 2 test, 2 presentation besar RM dan ENT dan diner dbs...
tapi sahabat-sahabat aku..disini aku nak cakap thanks ambik aku sebagai sebahagian group ENT kte....
syg lebihla....

smga kte berjaya...besabar k....kte teros berusaha......aku yakin kte boleh..chaiyok2...
sahabat smpai selama nyer okey!!!!muaxh...

p/s:tas,shed,kiki,amy,teyha akan usha gak mlm ni menyambung kerjaa-kerja kami sdalam ent...muaxh!!!!
-teyha amil-

No comments:

Post a Comment