Pages

Sunday, October 24, 2010

diner.bbq.pn roza &prof kamil

raya yang keberapa da tak ingat....okey hati-hati dalam menaip....cikgu BM aku amy aziz da sound bnyk typo....mmm.....puan roza roslan dan prof kamil watkan satu majls wlpon juz mkn-mkn tapi sgt-sgt seronok dan meriah kerana anya klas kami (D6B2) klas international business pn roza dan klas acc prof kamil...

pn roza siap mask mcm2 tapi bukn nasi atau bihun atau keaw tiaw okey..dessert gitu....dan kami diberi tugas tok melayan dri dan jugak mmbkar ayam....mcm jamuan kami....hihihihihihi...
aku tahu smua perAsAAn excited sbb tu adlah jamuan kita jugak mngkin jamuan terakhir tok ita sme2...even bru 1 sem ni kte satu klas tapi rse mcm da lme kte berkelas-kelasan..hahhahaha...

cini nak cite skittntng pnroza....srnk dan bertuah dpt jadi slh satu student dalam kelas beliau...seorang yang sangat lemah lembut dan keperibadian nyer membuat kn aku rindu seorang yang bergelar mama....(tiba-tiba touching...)
rse rugi jika tidak ke kelas nyer....jadi aku akan usaha untuk ke kelas beliau dan mendengar cerita-cerita beliau...1 benda yang membuat ku seronok nama aku fatiha same sengan nama anak beliau...hihihihihi.. (agak bangga disitu,.!!!!)

banyak plak cerita,....tapi mang meriah..ktorg cm dah lama kenal.!!!!prof.kamil pon sempat bagi sedikit naihat pada kami yang bakal tros mengharungi cabaran lagi...!!!!!

























p/s:e2 jela ea....doa kn aku berjaya... this is my final year dlm diploma in business study!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. congrats teah! semoga ko berjaya grad dengan cemerlang! :)

    ReplyDelete
  2. UH.....TANKS MY BEST SUPER DUPER COUSIN....DOAKN AK K.....

    ReplyDelete