Pages

Sunday, December 12, 2010

cuti di port dikson bahagian 2:

hari di kedua di pd....
ak bagun awal dan selepas mengerjakan perkara wajib....
aku dan jirah bersarapan
dengan riang..

tanpa fikirkan proses diet aku...
sebab??
hello..!!!!

aku sedang bercuti okey...
so proses diet pon cuti la....


jadi pagi-pagi agi aku da bawah adik aku dan anak sedara aku
mandi pntai...

sebab??aku tak nak la kulit yang sedia macam j.lo  ala-ala coklat ni..
bertambah coklat...

jadi aku aku dengan segera pukul 8 da trun ke laut....
mandi tyme!!!!!!!
no gambar..!!!coz smua nak mandi jadi x ad bawah camera mahupun handphone...

yang aku nak cerita kat ni.... habis mandi pantai aku bawah budak-budak kecik ni kat kolam plak...
okey fine!!!! aku kecewa coz sebelum masuk..
kne tahan dan siang-siang pak bngla tu ckap
u all (aku dan jirah) xbleh mandi sebab tak pkai swmming suit...
tengok je...

uuwwwaaaaahhhhhh......................
hancur harapan....
jadi aku tak percutian ini sia-sia...

aku dan jirahbalik bilik dan bia kan budak-budak tu lemas dikolam..!!hahaha
tipu.aku tinggalkan mereka-mereka dan pak teh....

dan aku teruskan program aku dan jirah dengan ini....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*








hahahah...aku dan jirah berenang-renang...berterapung-rapung di bathtub kat bilik air bilik....hahahaha...
adaa ku kisah!!!!!??? kat sni x ad pak guard bangla tu....
aku puas-aku puas...hahahaha

habis mandi siap-siap ambk turn..
jaga budaak-budak tu kat kolam pulak...
pak teh balik bilik nak berehat



seronk-ronok budak-budak mandi aku dan jirah tak ampak araf anak sedara kitaorg..jadi cari dia....
rupa-rupa dia majuk tak boleh mandi...
dia knemarah dengan pak guard bangla tu so dia pon puaskan diri dengan mandi kat sni...




ni la araf..... anak sedara kitaorang...abg dia and adik aku seonok mandi kat kolam....dia x nk buka baju jadi x boleh mandi kat kolam..so dia mandi je la kat paip air kat kolam...sama la jnji kat kolam..huhuhu....

p/s:e2 je la activity kitorg tok hari kedua....malam tu cri ketam tpi x dapat...shafiq datang then aku and shafiq g tgk2 kedai kat pd...

No comments:

Post a Comment