Pages

Sunday, December 19, 2010

kasih azura...!!!!!!!!

bismilahirahmanirahim.......
fuhhhh kiri....
fuhhhh kanan.....
fuuhhhhh depan...
fuhh belakang.....

nak menang..!!!!
tak kira.....
tak tolak...
tak tambah...
tak bahagi..

nak menang jugak hadiah dari zura.....
pergh zura sangat baik..
bufday beliau yang bakal menjelma
tapi belaiu yang nak bagi hadiah kat orang....

okey mula-mula nak gtaw syarat-syarat nak join.....
jom klik sni....bog miss cinta madu 


seterus nya....
saya nak nanyikan 
hep bufday to u..
hepi bufday to u...
hepi bufday to zura...
hepi bufday to u..


dengan bangga nyer.....
shuuuuuu...poom/..poomm....pooommm.(buat jgn x wat)\dengan bangga nyer bunyi mercun...

terms and conditions.
  • pertandingan bermula dari 15 Disember 2010 hingga 15 Januari 2011. 
  • apa yang perlu anda buat untuk contest ini hanyalah meng-upload sekeping gambar hadiah yg anda rasa anda ingin hadiahkan pada saya sempena hari kelahiran saya yang ke-21 nanti.
  • tapi hadiah tersebut bukan untuk diberikan kepada saya. cuma bagi gambar je. hihi
  • anda mestilah berada dalam gambar tersebut.
  • lepas tu, letak lah caption sikit pasal gambar tu. kenapa nak bagi saya hadiah tu  ke or nak puji saya comel ke. hehe
  • anda tidak semestinya mem-follow blog comot ni. jadi stalker pun boleh join. teehee. senang cerita tak nak follow pun tak apa.
  • tapi banner contest ni letaklah kat side bar blog anda okay. *walaupun dalam hati anda rasa banner ini tersangatlah hodohnya. tsk.
  • lepas tu tag at least tiga orang dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dirinya telah dinoda ditag oleh anda.
  • dan akhir sekali tinggalkan link post yang anda join contest ni kat comment box post ni ye
  •  
  •  
  •  
  •  
dan selepas itu selepas dibelek2 wish list miss cinta madu ni... tergerak hati nak bagi dia sesuatu yg tak ada di wish list tapi ada pada diri saya...dan saya dapat memberi nyer dngan seikhlas hati...hihihihi...auwwwww..

tadaaaa....





okey pic nie...menunjuk kan bentuk hati..so makna nye aku nak kasi sebentuk hati pada miss cinta madu...jangan nak pikir lain ea kawan-kawan.....
bukan lesbian okey tapi...

saya nie bukan berduit or kaya sangat nak bagi harapan kat orang nak bgi gitar putih atau dapat wat magic wat anak bagi kat miss cinta madu....so saya bagi love nie melambangkan hati saya...

so saya akan sentiasa di sisi miss cinta madu even susah n senng...then akan sentiasa beri miss cinta madu semangat padu untuk miss cinta madu dapat mencapai kesemua wish list beliau....

sesungguh nyer hanya hati saya iaitu semangat, harapan dan ketenangan tok miss cinta madu gunakan tok capai impian miss cinta madu...
p.s:sori lambat....igt nk edit lawa-lawa.....tapi...tak pandai...huhu...harap sudi terima.....

so nak tagged: kak mira, cik nabila n misa sakura

my love is yours:
teyha amil

i love uuuuu..muaxh!!!!!

4 comments:

  1. hehe...sweetnya bagi kad bentuk hati camtu...

    semoga memang lah ye..:)

    ReplyDelete
  2. thanks a lot zoul..hope sgt dpt...hihihihi

    ReplyDelete
  3. alolo. sooooooooooo sweet! hahaha. thanks sayang!

    ReplyDelete