Pages

Saturday, April 14, 2012

assalamualaikum.....
cak!!! baby borink!!!heeeee

nak cite ni....sem 5 ni ak bz sgt... dan x sempat sgt layan laman sesawang ni...tapi akhir nye ak pulang ke rumah untuk merehat kn minda!!yahuuuuuuuu
tapi ap kan daya ak bila lepak-lepak kt umah atas katil ak rindu kan sahabat baik ak... huda,ema n shida ak tak dapat lepas rindu agi....tapi sahabat baik ak tasnim da buat surprise yg sgt best untuk kina...sampai opocot habis la...




ni la hadiah yang aku dapat dari tasnim...tok aku dan kina...hee~~ besday kami sbln je jrk nye...trkh yg sme cme bln berbeza.... tasnim pon gitu cme bz skit je..heeee
ini la cicit dan boboyot!!!





sampai tertido sbb kekenyangan..hahahahaha crazy couple la dorng ni...thanks taw sbb sudi dtg mlke jmpa kami...happy gila...sakan makan kt umbaiiiii..hambik kau!!!


 m









to sakinatun: thanks sbb laynkerenah ak yg ala manje n gedex gitu kt mlke..hepi birthday..hope ko srnk dgn surprise2 yg aku bgi..ha coklat yg aku bgi tu jgn lpe mkn..hahahahaha~~ 


to tasnim: thanks juga sbb wat surprise tu...ak hepi sgt...hilng smua tension..even skjp ak ttp puas.!! hope prshbtn kte ni kkl smpai bila-bila..syg kau!! 


p/s:sori la geneg ak tak pndai bermadah or berkata-kata....tpi ak hrp korng phm n tahu yang aku sangat syg kan korng n pershbtn kte ni.... muah!!!

1 comment:

  1. kan dh bgtau nak buat frem.. xnak mkn pon.. biar je smpai berkulat.. hehehe.. cepat la balik dh rindu neh.. hahah

    ReplyDelete