Thursday, June 13, 2013

hari kelam kabut

assalamualaikum...
    pagi-pagi saya da lambat...
7.30 pagi baru bangun nak ke keje..
nasib sempat sampai before pukul 8.45..
pppfffffttttttt~~

ni semua gara-gara semlam shopping sakan
pegabis duit kat jusco..huhuhu
tak pernah rasa meroyan macam tu
oh ea kecuali sekali taip putus cinta

and perasaan nak shopping tu membuak-buak..
thats first time u know
coz saya bukan seorang yang gila shopping..
kecuali bila perlu membeli...
tu pon pergi, beli dan balik...

patutla pun penat nye lain macam
sebab tak pernah buat..haha
anyway thanks yaya, maklang, mama dan k.mira
sebab bia kan saya berjinak-jinak
dalan aktiviti mengabis duit kat shopping complex...


p/s: hei hei..dunia... krabi in progress... doa kan smua yang kami rancang menjadi seperti yang sudah di rancang...amin



ciklaling

No comments:

Post a Comment