Pages

Wednesday, June 12, 2013

kesabaran yang semakin menipis





kekuatan itu harus ada disetiap waktu
even bila kita tengah happy..
sebab kadang-kadang bila jatuh
kita tak sempat nak rasa kuat tu..

hei! aku cakap pada diri aku sendiri
kerana sekarang bukan masa untuk aku lari dari kenyataan
lari dari pelbagai masalah
kerana akan buat saya down

and u know what yg lebih menyakit kan
bila kita pusing kebelakang nothing
kosong...
kita tak boleh patah balik keadaan, masa yang sepatut nya..
yang kita boleh hanya pandang kehadapan dan terus angkat kaki


tapi u must learn from ur mistake..
jangan la ulang balik salah tu..
tak geti geti nak cari jalan lain??
kenapa mesti x serik dan terus wat kesilapan??

hei u?? hati saya bukan kuat sangat bila sentiasa kena dengar
sorry u tu and lupa kan kesalahn u tu..
penat tau???

telajak perahu boleh di undur tapi
kalau da telajak kata
sebenarnya skli sekala boleh la
kalau da telajak nye berkali-kali
oii sesiapa pun tak leh tahan...

senang cerita  u kiri i kanan..
jadi dua-dua x sakit
dan tak tambah dosa,.,
ea dok???


p/s: tolong terasa :) memang saya cakap kat awak pun!


-ciklaling-

No comments:

Post a Comment