Thursday, July 18, 2013

HAL noor dayana lagi

assalamualaikum,
salam ari jumaat u all..
macam mana puasa arini?? gud??

saja nak update about dayana isteri pertama asyraf muslim...
luahan hati ang di tulis mengambar kan betapa hati nye kecewa
tapi bagi pendapat aku dia seorang yang sangat kuat dan tabah..
dia masih terus teguh kuat disisi suami nya..

sedang kan pasangan yang bercinta pun kalau dah dengar bf/gf curang da angin satu badan
siap nangis-nangis kalau boleh nak bagi satu dunia tahu kisah sedih dia..hahaha
*ish macam cakap kat diri sedri je??
opss i all xpernah..hehehe

dan bagi aku lagi kita semua tak boleh menghukum atau buat spekulasi tentang hal iini..
yang berhak bersuara adalah mereka-mereka sendri..
kita dengar dan lihat saja la ea..hehehe

p/s: aku doakan dayana terus kuat memperjuangkan bahtera yang di bina... dan pada asyraf muslim da kahwin dua tu apa lagi pasti kan adil dan saksama kepada kedua-dua isteri... :)



ciklaling

No comments:

Post a Comment