Thursday, August 15, 2013

jumaat datang balik

assalamualaikum
hai..tabah kan hati ini..
hilang ntah ke mana ke hidupan dan jawapan yang normal aku boleh bagi bila aku dan adik-adik duduk berasingan..

pandangan orang bila dengar aku duduk sendiri
"ni mesti kes suka kuar malam,"
"ni nak bebas la ni"
"xnak kne kongkong la tuuuu"


jadi apa alasan aku boleh bagi?
"ayah saya halau"
"saya ada mak tiri yang kejam"
"berrebut harta"
"nak berdikari"

hahaha. klise sgt jawapan tu.. jadi jawapan yang tiap kali aku akan bagi senyum... bia la apa orang pikir bila aku duduk berasingan sedang kan rumah family 15 minit ley sampai... even jalan kaki...

cbe lain kali bila aku cakap aku duduk berasingan dengan family reaksi korang
"bagus nye pandai berdikari"
"betul la takkan nk duk bawah ketiak ayah je"
"belajar uruskan rumah sndri dri sekarng nnt kawen sng.." hahaha

p/s:layan kan ajeee~~


ciklaling

2 comments: