Pages

Sunday, March 30, 2014

31 march 2014

assalamualaikum
olla...

apa khabar semua??
mesti sihat kan kalau tak sihat tak akan lah sibuk membaca blog aku ni

sebenar nya aku pun tak ada idea nak menulis.. blank!
but i have toooo... untuk k.mira (peminat setia blog aku) hahahaha

sekali sekala tulis aktiviti hari mggu pun apa salah nye.. ahahaha
jap pikir...





30 minit..........................................(buat kje dlu)







15 minit kemudian...............masih blank menghadap blog
























30 minit seterus nya................................... menghadap blog dan aku masih blur.....................



15 minit mendonggak dan masih mencari idea untuk menulis.....










malas nak pikir lagi... buang masa aku... 
nak g wat teh tarik so... here gambr tidak mencerita kan semuanya ia hanya menyembunyi kan yng perit..kerana kami gila camera.. hahahhaha








p/s: k.mira ini dlu la ea.. nnt ak pikir nak tulis apa.... hahaha


ciklaling

No comments:

Post a Comment