Saturday, May 22, 2010

bahang akademi fantasia....


xad kne mngena pon tntng cite kanak-kanak rebina..
tapi aku nak kasi taw pada dairi buruk aku bout 1 bahang ni...
baca baik2...
sebelum semua blogger kat malaysia ni cuba-cuba nak masuk kan entri bout af8 ni..
aku nak tulis lu...
hahahaha....
mang MELETOPLA...
persembahan dorang malam nie..
lagi2 bila dengar ADIRA nyanyi lagu dia sendiri tu...
fuh...gugur terkulai semua bulu roma aku...
lecen!!!!!xad yang kukuh....
esk nmpk nyer kne g yu nam hair care...KIDDING

tapi semua tekaan aku menjunam jatuh ke gaung ble smua kptsan salah...
tekaan aku:
1:ADIRA
2:SHAHIR
3:DAUS
4:IWAN
5:MAULANA

tapi keputusa yang buat aku pengsan beberapa saat bawah kerusi sambil mengigit jari:
1:SHAHIR
2:ADIRA:
3:DAUS
4:MAULANA
5:IWAN

hahaha...okla tu ada gak sama-sama dia..(padahal daus je yg betul pun...tapi ada aku kesah...)
jangan nak dengi ley x..yes!!!aku minat gila kat ADIRA...
suara dia buat ak meleleh air liur...

ok sewaktu berlangsung nyer af tu umi aku gila minat kat si shahir nie...
tak penah2 dia soh undi..
dia soh g undi...
minat dia kat mawi dulu pun x macam tu sekali...
tapi aku n jirah keras jadi patung macam main permainan ais keras...
sperlu ke aku ikut padahal aku minat ADIRA...??

dah....itu je entri ak kali ni...
hahaha...
bubbye...nak g download lagu-lagu dorang...


p/s:adira mcmne pon ko ttp no.1 diati...hik3.... tok umi jgn nk jadikn shahir no.1 bahaya..mkn shahir, tgk tb shahir, masak pon dia nk bercerita pasal shahir jugak jgn tdr pon shahir da la..nnt pak amil jeles akak x taw....hahahaha....ada yang tito bawah nnt....
my love is your:
teyha amil     

4 comments:

  1. shahir n adira...^_^

    ReplyDelete
  2. adik btol tu...
    shahir n adira the best n the winner....
    hik3...
    tq!!!^_*

    ReplyDelete
  3. teaaaaaahhhh! aku minat adira jgk! die ex aku masa zaman2 aku lesbian dulu.; tapi skang aku dah straight. jadi aku minat gila kat shahir! tp aku ttp arap adira yg menang, baru lah mantap. tp shahir menang pun okay gak! lagu dia sedapppppp! plus kitorang ada jodoh sebab giogi kitorang sameeeeeeee! wee~

    ReplyDelete
  4. huhuhuhuhu....klo ko ad jodoh dgn shahir better ko jgn bgi shahir jmp umi....umi admire dia gle2 kot.....
    la yea ke????patot adira mcm knl ak je...

    ReplyDelete