Pages

Saturday, June 12, 2010

11.june.2010....

yeessss berjaya kuar dengan member baik aku...
owh aku amat hepi disaat itu....
walaupon agakla memenatkan menanti kalian(nad dan epet)
di ktm mid valley....
tapi mcm2 karenah aku jumpa....klkr,tergelak,marah,kutuk tpi smua dalam hati...

tapi marah majok dan penat tiba-tiba hilang macam ribut taufan...
lari tah kemana...hilang begitu saja apabila epet shed dan apak aida memelok ku...
hik3....jiwang gitu....sampai balik ak lupa nak cari balik marah majok dan penat aku menunggu mereka tadi...

ok sesi2 sepak menyepak berlaku dalam 15 mnt ckopla...
huhuhu...e2la cre kitorg berkasih  sayang...tu yang ramai mencemburui kami...
...kami hot..
okey aku da terlebih... subhanallah...

tgk jam bru kol 1 jadi kami berenang2 la ke wayang...
x pnjang sangat jadi dengan mudah kami kedepan...
klo x mang aida kene wat adegan sawan babi bia cpt smpai ke dpn..
tapi tak sempat nak ckap
"kak tiket 3 seat kembar ley letak kaki'
tas da ckp nk join tpi main bowling..

aku dan yang lain ok je...
jadi tertinggal la tapak kaki kitorg je kat situ..
anggap je kitorg singgah lari setempat je kat barisan tu...
bubbye kak n abg wayang...

yang tak boleh bla tggu nimnim tas cari parking...
jadi kami tggu jela kat tmpat mkn food junction kat mid tu...
orang dah sibuk-sibuk nak cari tmpat coz pnh gila 
tapi kitaorg wat muka mcm tmpt tu dato2 kitorg yg punya...
dgn x mkn dan hanya berbekalkn air aida beli..
meja lain da bertukar2 org....
pnt layn dua org asing dri bangla (aida dan shed) main teka teki
tas sampai..alhamdulillah coz perut pon da nynyi lagu unstoppable unstoppable dari kat deluna
memekak gila...

pas habis mkn dan bergambar....
bergossip jap je...
dosa yg berat ditambah agi...
bergelak sakan...
kitaorg pon melompat2 g tempat bowling...
yela pas makan kne bersenam sebab tas pon da bambam..
jeling2 gak tempat wayang...
dengan megah nyer masok..
dan rse macam dalam disco..gelap siap ad lmpu2 disco...berbeza gila dgn segamat punya..
owh tidak...dengan bangga  aku kalah habis....juz nak bgi chance kat budak jb...hahahaha....
dorang main tipu...dorang main baling je siapa punya turn pon...
klo main betol2 tak pela nie redha je bia tu terkedek2 kat longkang...
syarifah tasnim: watch out!!!

dengan bangga tiga2 aku baling dalam lorong tu ambik ko!!!!
dengan boyfiee tas skli...hahahaha(gelak setan)
behave dan aku tipu...!!!alang kah seronok kalau aku dpt tukar jadi powerpuff girl akan ku 
fire korg bertiga...
berlari2 dalam tu...melompat2 dalam tu...
lantak la org nk cakap ap..
da macam bowling tu uitm bagi atas nme kitorg..
owh aku x kisah aku tak kisah..

habis dua round dan 2-2 aku menang kalah kitorang tak nak balik agi...
shed tak sanggop nak lepaskan aku siap menangis terlentang sambil hentak kaki meraung2 kat lantai/...
malulah..nad kasi lolipop baru diam tu pon aku kne dukung...
hahhahahaha..aku tipu korang agi...
kitorang pusing2 situ je...bagi chance kat tas date dengan akeem...
romantik rupa nyer tas nie..teheee...
smbil2 pusing alamak!!!!ada bauuuuu...
mula la sesi bunuh membunuh x taw sape yg kentot...
tas tuduh aku,aku tuduh tas dan kami berdua tuduh akeem..
tapi jwpn nyer hanya si pelaku yg taw jadi biala misteri....

benda palng aku ske mesin kt tepi2 mid tu yg mengukur ke hot an kita...20 sen je rse mcm nk bwk blik nsb baik naik ktm klo x mang da soh akem tolong angkot da...
hasil nyer:
tas:hot stuff
aku:hot stuff
shed:warm
akem:warm
aida:warm+died fish

conclusion: aku dan tas mmg comel dan digilai ramai..pasti ramai yg dengki...tehee....kecil2 cili padi...

owh pasti tas, shed, aida marah aku lpe nk cite ak org kaya bru mkn ais batu 5 inggit...
uh!!!!!!!! mang semte2 ais btu kisar... x bley bla btol...nasib baik akem bukan kaki pukul klo x aku da soh akem ajar kakak tu wat btol2...senang cite aku silap pilih dessert....
ok puas ati korg.????. ha bce gelak2 la...

tang aku je mang korg ske...
termasokla kiki, nana, amy, yun, 
owh yea alang2 da teringat korang jgn jelez or meraung smbil tarik2  rambot ea....
tak mahu tak mahu....jgn dengki2...
nnt kita kuar2 agi... 
pada amal lain kali jangan la segan...ko kan kawan kitaorg gak...
jgan risau smua org kitorg kawan...

sambung balik  kol 6.30 kami berlumba2 lari ke ktm..jauh kot...
tas n akem kami bia kan pusing2 banyak agi kedai n tngkat tak jalan2...
nak mntak tolong anta..macam tak sudi...sob..sob..sob...
nasib ktm cpt...huhuhuhu...

~tamat~
.
.
.
.
.
.
.
.
ap pic???ni dia....

bru sampai....berlompat2 katak

konon-konon chomel...tggu la jap agi ble aku mula nk gila klik2

beratur kt tiket kaunter wayang...

owh ambik ko aku da gile klik2..

smbil2 jln hambik ko...marah gila aida tyme ni..dia ckp kitorg nk badut kn dia...

mkn tyme...fuh lapar seyh...

tggu turn nk baling kerusi bola...

dan hasil nyer????ngee...

ok tyme klik2 nk buang mse:

tyme ni la sibuk gadoh spe kentot!!!!





ops sori tas...punyala nk ber klik2 mcm pic blkng tuh...




makan dessert tyme jom cekidaut:

tas dah bambam


segan2 konon....padahal romantik tahap gaban..


p/s: letey tapi hepi...posing sne posing sni..huhuhuhu...nak lagi nak lagi tapi x nk main bowling... ok aku taw korg x puas hati aku x msokkn dessert 5 inggit aku tapi do i look like i care???hahahahaha... biala rahsia...

my love is yours:
teyha amil   




8 comments:

  1. tehaaa,terharu aku dgn cite kau ni.even kau menyebarkan kate aku da tembam.haishh,mmg nk dietlah kn aku.tp xpek,yg pasti aku HOTSTUFF.ahah..kau pn same.adoi.pape pn,it was totally fun!!even bejln2 ja.tp tgkp pic xigt!ahahah..if kite g kt tmn ke hape,for sure smpai baring2 da snap photo en?teheeee..pape pn,aku syg korg.thanks wei :) even jap je pn lpk.heee,aku sukaaaa!haaa,lg 1.aku xromantik ok.cm geli ja ko kate aku romantik.ahahha..

    sincerely,
    gadis dr FINLAND ;b

    ReplyDelete
  2. ahahah sumpah ke ko majok n da maki2 aku n aida mse tggu tu???ahahaha sory ahh sygku..tu aku xske nek KTM..aku nk usulkan wat putra LRT..sng sket LAJU n ON TIME! huhuh sgt terhibur ngn keletah masing2..syg amat kat ko n smua yg laen..ni las sem kite,hope akn ade lbh byk kngn kite bsame OK..;) muahhhxxxx XOXO *_*

    ReplyDelete
  3. tas:gadis dri finland ea??????buek!!!!!!!yea ko romantik...nnt kte g tmn plak ok...te klik2....owh i like....aku pon hav fun.....igt korg x bce ag..terharu korg da bce...hahahahahaha....taw xpe....hotstuff...apa???xromntik?????banyakla ko...aku tgk romantik....kalah victoria dgn becham....

    ReplyDelete
  4. shed:dgn ko n aida aku majok n penat je,....maki hamun pon...sengl itu kt telatah org kt ktm tuh....ko ni.....
    owh ko hav fun ea???aku lgila berdouble2.....hahahaaaahjhaah.....
    taw xpe..aku pon hrp dpt bnyk kngn dgn korg...

    ReplyDelete
  5. hapiz: letey kot..tapi xpe lyn kn jela kerenah mmber yg nk berdating nie....huhuhu....psgn yg sweet2 nie....huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. teah pakai baju jiraaaaaaaaaaaaah! bahahahaaa. bila nak upload gmbar masa birthday jiha?? gerammm~ ;P

    ReplyDelete
  7. cinta madu:weyh knp gtaw,,,,
    jirah da si aku..
    kmi da wat sistem bater.....

    ReplyDelete