Wednesday, June 30, 2010

bebelan=nothing

uuwwaahhhhh....
jumaat da nak blik segamat....
mula kan hidup dan perjalanan yang lalu...
harihari benda yang sama...
tgk bendabenda yang sama...

tapi tak apala..
excited pon ada ni...
nak jumpa saabatsahabat aku,
tengok dan pelok bantalbantal busyuk aku kat umah sewa aku tu...
jumpa kakakkakak kat sne..
mish u all....

huhuhuhu...
yeay...
dah dua bulan aku kat umah ni..
memegang jawatan anak dan kakak kat umah ne..
dan selasa bermula la...
memegang jawatan sebagai student, penyewa dan sahabat...

excited nak hbs kn sem depan plak..
hope cemerlang begitu jugak tok rakanrakan seperjuangan aku..
termasuk azura dan fazrin ea....
hik3...rindu kalian di bangi..

sebelum pulang ada benda yang aku belum laksanakan..
iaitu jmpa sahabat baik aku masa samesame kat plkn dulu...
huhuh....SYARA...
sori weyh  x dapat jumpa ko...
nanti ada masa aku janji akan jumpa ko...
aku pon mang da rindu sangat nak jumpa ko....

p/s: mood segar amat.....teheee....tapi korang penah rase x perasaan mang korang lost somthing tapi korang x taw ap yg korang hilang????????tapi perasaan tu menganggu korang setiap masa....
my love is yours:
teyha amil     


4 comments: