Thursday, June 17, 2010


owh disaat teyha malas nak menhghupdate kan dairi buruk nie..
tiba rase srnok nak bersinggah2 ke belog lain...
jalan2 punya jalan..
daki punya daki..
renang punya renng..
sampai belog cik zety pink2 gitu...
owh aku di tangged...
jadi aku jongging setempat...huhuhu...
excited...dengan ini aku x cite pnjg an tros menjawab smua soklan..
jom see2 sambil makan cekodok..


Terangkan personaliti anda melalui 3 perkataan


suka ketawa
suka makan
banyak cakap+cakap+cakap
Sekarang ni tengah belajar atau kerja? Belajar apa atau kerja apa??
study+study+study=diploma in business study....yeapy...

Apakah yang anda lakukan setelah bangun dari tidur??
nyanyi lagu negaraku..huhuhu
bangun tgk cermin....


Antara KFC dan McD, yang mana satu pilihan kalbu??
1300131300=mcD delivery...
dari ayam sampai burger macD
Makan, tidor atau main?
lebih rela tito..jadi x rse lapa..
tapi klo lapar x ley tito...
jadi better pilih main..

Adakah Handphone penting bagi anda?
x penting mana pon..lgi srnk melayan internet smbil dgr lagu...
tpi bila emergency handphone sangat la penting..

Suka lelaki/perempuan yang bagaimana?
bila pandng je dia tros jatoh hati...fuhhh...cair...
yg pndai membimbing aku dalam islam sudah semesti nyer..xtipu aku mang seorang yang memilih...
tapi bila da syg smua x kisah...bukti nyer aku masih solo...

Andaikan esok berlakunya banjir yang sangat dasyat dan anda berpeluang menyelamatkan 3 orang, siapakah mereka yang anda akan selamatkan??
mcmne ni klo fmily adik beradik je da 9 org??? (:

Apakah barangan yang selalu anda bawa bersama ketika keluar dari rumah??
beg tangan:dalam tu ada mcm2 purse, handphone,
parfume,minyak cap kapak, alat mekap(bedak,lipsglos..)
losyen, sanistizer dan tisu.... 

Siapakah lelaki/perempuan idaman anda??
xad

Siapakah yang anda TAG dan apakah yang anda fikirkan tentang beliau?
jirah dan zura:
dia msti benggang coz bnyk ag tagged yg di tangguh...
dan aku tmbh agi satu jadi koleksi...

Kenapa anda jawab soalan tag??
owh e2 mang kegemaran sy...
lgi bila x ad crta yg nk diceritakn...

Pilih rakan-rakan yang anda ingin Tag
saya nak tag :
nenek zura
nenek  jirah
faidhi
k.mira

p/s: buat jgn x wat....majula sukan untuk negara dan majula tagged tok berbelog..hahahaha...nyte nk sleeping beauty...

my love is yours:
teyha amil   




2 comments:

  1. ceh, ko sengaja je kan. eleh, sebenarnye rindu kat aku, sebab tu tag aku kan?? hahaa

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu....
    mcm ap yg aku jwb tdi...
    nk biakn pnh ko pny taged2 yg tertunggak tu..
    rindu????
    owh i miss u a lot...
    rndu gelak jahat ko tyme kte beli laksa pny mee

    ReplyDelete