Pages

Friday, June 18, 2010

:...siti nurulhuda dan nurul shahida dan azimah...:

sebelum tu nak cakap dulu....
ni aku nak tulis pasal sahabt baik aku..
tiba-tiba terasa teringat kat diaorang...
siti nurulhuda dan nurul shahida dan azimah...
so klo korg rse bosan or malas nak baca just klik je tanda pangkah kat atas tu
bukan apa sejak cuti ni tak kesampaian nak jumpa...

hik3...huda da pulang dari ke mekah bersama keluarga nya yang tercinta...
mesti seronok...
tiba aku terbayang kenangan-kenangan aku dan family aku disana...
seronok...lagi2 pergi bersama keluarga..
pasti pelbagai perbahuan yang aku lihat jika aku kesana tok kali kedua nanti.
okey aku bukan nak cerita pasal aku...
 selepas dua minggu di sana alhamdulillah 
huda selamat pergi dan pulang...
seronok nyer...huhuhu..
tapi kami tahu dia tidak pernah lupakan kami wlau disana..
kerana wlau disana dimasih igt untuk hantar sms bertanya khabar..
thanks huda...
ni pic dia....

macam-macam da berubah dalam hidup sahabt-sahabat baik aku ni...
lagi sorang bakal menjadi seorang ibu lgi beberapa bulan je lagi...
rasa macam baru semalam kita berseronok kat majlis cikda..
dan taw2 dia da pregnant...
huhuhu...tapi sampai sekarang x kesempatan nak tengok dan rasa perut dia yang makin membesar tu..
dengar cite baby aktif...
huhuhu...
jage kesihatan dan kandungan okey....
da tak ley nak cubit2 org....
ni time dia kawin dgn hubby dia:

ni dia  bakal mak orang:

 semoga semua nyer sselamat yer...

selain itu aku juga nak bersyukur sangat sebab sahabat aku sekarang makin sihat...
coz dia kurang minum air dan demam jadi dia di masukkan
dihospital...huhuhu....
tapi sekarang semua nyer da okey/...
dia pon da makin bambam..
hepi nyer aku tegok dorg bahagia...
lagi sekarang dia semakin bahagia dengan yayang dia...huhu...
semoga cepat macam cikda...hik3....
jaga kesihatan tu....

ini dia ema:


p/s:sje tiba2 teringat kat korg n apa da jadi kat korg..huhuhu.pada sahabat2 aku yg lain bukan x nak masok skli aku taw ko baik2 sajakan????? sayang korang semua...muaxh...muaxh...muaxh!!!!

my love is yours:
teyha amil    

2 comments:

  1. wlupun ko juz cerita ringkas2 je tp aku terharu r..xsgka ko akn tulis psl kitorg kt blog ni..rindu kt ko fath..thanks sgt2..we all luv u..

    ReplyDelete
  2. lol???
    mtila tulis...korg pon kehidupan aku....
    hik3...terharu???thanks be my friends...
    lov u tooooooo

    ReplyDelete