Pages

Sunday, June 20, 2010

tagged dari jirah

malas nak menaip so cekidaut::::

Soalan nya...

10 fakta tentang saya:
kuat makan
malas
suka tito
suka sukan lasak
suka coklat 
anak ayah
anak mama
seorang kakak
seorang adik
seorang sahabat 

 
10 perkara menakutkan saya
lipas
org kuat marah dan sedang marah
tinggal sorang-sorang
kena tinggal
umi membebel 
kena marah
tempat gelap
orang mabuk
DIA
hantu dan seanggkatan dgn nye 
 

10 perkataan yang selalu saya sebut
"dapat plak"
"orait"
"memang tak la"
"sayang ko lebihla"
"tak nak" 
"nak la" 
"tayang dia yayang dia"
"whateverla" 
"malas"
"sewel,sengal" 
 
10 perkara yang amat bernilai
seluruh diri sendiri
family 
bff dan sahabat2 ku
cousin ku
someone special(satu hari nnt)  
lappy acer busyuk ku
handphone chomel ku
broadband ku
tito mkn main dan masa
semua kepunyaan barangku 
 

10“pertama kali” dalam hidup saya
 beli handphone sndri.
putus kawan
hepi macam ni... 
bershoping2 sakan
mencintai DIA sedalam-dalam nyer >.<(akan selamanya)
tidur sampai petang
jawab tagged pnjng lebar nie
gunting rambut adik saya
borink mcm nie
blank 
 
7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)
kau,kau,kamu,kamu,u,u dan awk



p/s:yes berjaya...owh sunnguh lega....




my love is yours
teyha amil  

No comments:

Post a Comment