Pages

Wednesday, December 1, 2010

tagged dan award marathon....

hahaha....eh..eh..silap...
assalamualaikum.....
apa cerita kamu-kamu hari ini????

saya sihat je....hari ni saya tak ada lah nak cerita apa-apa..
juz nak kutip award dan tagged yang adik saya dan seorang peminat kawan blogger saya...

selagi saya tak siap kan entry ini...
ajirah si pemberi tagged dan award akan MEMBEBEL dan tanpa rasa bersalah...

teyha buat..
malas je ko nie kan...
patut tak ramai follow blog ko....


ha...eala mesti ramai yang mengeakan apa yang ajirah BEBEL kan tu....
huhuhuhu.....saya terima dengan hati yang terbuka....
saya pon manusia biasa yang akan wat kesilapan... (tiba-tiba emo)

apa yang saya merepek nie....k2 saya mula kan..
the first award:





saya nak ucapkan terima kasih kepada cik ayu....
thanks sangat-sangat....
terharu taw..
nak tengok blog cik ayu yang sangat cool
klik sini....

macam biasa kalau dapat award pasti ada soklan yang perlu saya jawab...
dengan jujur nya saya akan jawab semua persoalan yang cik ayu tanya...

ha..cik ayu ske la tu...kiss skit....:))


 ayu-dunia di mata kamu?
dengan ringkas nyer blog cik ayu ni cool...
ske warna dan corak blkng tu.... smart....ha apa agi pergi la terjah....


name blog anda & kenape anda letak name itu.
ceritera dari hati...hhihihi....
sebab banyak tulis keluar dari hati saya....
besh what nama nie..hhihihi:))


name URL blog anda & dari mane datangnya idea tu...
ceriteradarihati.blogspot.com....
ni diberi oleh sepupu baik saya coz dia yang buatkan blog saya nie.....tyme saya tengah duduki final exam...so saya serahkn kat dia...dan saya suka..suka..suka..


apekah kaedah dalam penulisan blog anda
more to my life dan sikit-sikit info yang saya dapat nak kongsi bersama....
tapi more to kehdupan saya la....
borink ke????


apa perasaan anda bila tengok blog org chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kdang blog sendiri menarik tapi merendah diri )
suka....then kalau boleh saya nak tengok setiap masa....
jelez??? xadalh coz saya rasa blog saya pon ok what..hihihi... (perasaan sendiri xpekn)


bilakah blog anda diwujudkan

26 april 2010....
bru je......
xsampai setahun pun agi...


siapakah org pertama yg tahu dan menjadi follower blog anda
klik sni klo nak tahu.... 
my best super duper cousin....
love u so much..!!muaxh....
tp skrng dia ttp blog dia buat sementara waktu coz dia x update n dia tgh bz final exam,..


sila tag 5 org lain untk menerima anugerah & pass kan syarat syarat ini....
*akan dieritahu melalui shoutbox.


second award:
dari adik aku jirah...
kena gitaw link nyer ke???

xyahla ko kan da ramai peminat...hihihi...


ha kan saya da cakap bog say pon apa kurang nyer..
sooooooo cantik lagi...hahhaa....

thanks jirah...nak tengojk sapa jirah nie???

kalau si jirah ni menari-nari dapat award sooooooooo cantik nie...
aku da berguling-guling.......

Berikan satu nickname untuk: saya:
si bulat.......(boleh ke??) chomelkn???

 Ucapan untuk pemberi award:
jgn lupa jogging esok...hahahaha...

Bagi Award ni kpd 10 Blogger yg punya blog yg cantik & cun:
nak bagi kat semua yang terbaca entry ni boleh????? 

sebab:
saya tahu semua blog cantik, cun dan hot.... 
semua ada cara tersendiri tok membuat blog masing-masing.....

third award:
dari si jirah nie jugak.....tapi untuk award ni si jirah mintak untuk tidak memberi pada blogger lain coz award nie khas tok 100 follower blog dia.....sorie.....


thanks ajirah...hahaha.....
saya sangat hargai award ni..kerana saya salah satu orang yang cakap:

cantik atau tidak award nie....hahaha...
cantik..cantik..cantikk......

last:

bukan award tapi.........tagged...dari jirah juga...hihihi....
klo bukan saya sape agi yang dia nak buli kan....hahaha....
mestila kakak dia yang comel nie....meaw..meaw...meaw...

apa benda paling penting dalam hidup anda ?
my life

 benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri .
barang-barang tok masak tom yam


dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan & apa tema perkahwinan korang ?
rumah dan kelabu cair+hitam 


 adakah korang sedang bercinta sekarang ?
yup.....


 berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
kekasih tu dikira suami ke???? kalau ea...mesti la SELAMA-LAMA NYA....

novel/buku/majalah yang terakhir korang beli ?
novel cinta : CINTA KAU DAN AKU...
nota: best gila...3 kali baca x jemu2...hihihihi
e2 la satu-satu nye novel cinta yang saya beli


antara mak ayah korang , mana yang korang lebih mesra ?
adik-beradik....boleh??????


 namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang .
ayooooo....susah nyer soklan...
*someone...

 adakah korang basuh baju korang sendiri ?
jirah yang basuh kan...hihihi..
thanks jirah...
terharu dpt adik mcm ko....
even kau MEMBEBEL je aku ttp sy ko!!
muaxh!!!





dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi ?
xada..hihihi...
suka dok umah...

 pilih salah satu , peluk atau cium .
peluk...rasa lebih erat..hihihi.....


beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda .
kuat MAKAN, PANDAI, GARANG macam singa...
kalau singa tengok pon ley jinak....hahaha 
alamak opssss...terlebih sudah...

 benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang
semua benda saya, saya sayang


 5 lagu yang paling korang suka n slalu dengar :
1) cinta sempurna
2) sofea jane..lagu black taw
3) i love the way you lie
4) airplane
5) baby


5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk jawab tag ini :

tak kira saya nak semua yang baca entry nie buat tagged nie...hihihi....
saya nak jugak..!!!!!!!plzz...tok saya....jangan risau jirah tak ley marah coz dia adik..mne ley marah kakak dia yang comel nie..meaw..meaw..meaw...


p/s:selesai sudaH..jirah aku berjaya..BUEK!!!!!!!
k la...nak wat keje lain plak...hihihi......


2 comments:

  1. thanks cikzety....hihihi.....(blushing-blushing)
    blog cikzety lagi kiut dan cool...
    jgn lpe ambik award dan tagged ni ea..

    ReplyDelete