Pages

Monday, January 24, 2011

crazy night at MELAKA

assalammualaikum.....
tengok title je da taw mang letop nya cite..hahaha
kalau student tak kan lari dari overnight...cuma tempat nya lain-lain..

so di sini aku tak nak cite panjang lebar..aku nak terus upload picture-picture aku kat melaka...
bermula dengan elly dan rancagn tengok wayang semua nya berlaku...
alsan "kad matrik lupa nak bawah" hahahaha...

so di sebab kan selepas ke tengok wayang dan berjalan-jalan..
perhabisan duit kat JONKER WALK
kami smapai tepat jam 11 malam di depan kolej tun mutahir...

dengan ketakutan yang ada kami tidak terus masuk ke kolej...tapi
ke rancangan lain iaitu ke rumah shida....hihihihi.....
pasti pak guardrse kecewa sampai menngis sebab nya tak dapat nak marah kami... teheeeee...

semua nya berlaku secara kebetulan.....
dan kami sangat hepi dengan semua yg sudah terjadi..


excited tengok pantai....cuba bertenang..hihihi



wah disebabkn kami tak ad tukang yg rela hati nak snap pic 
kami jadi kami bertukar2snap pic..


suka pic nie....
sebab???
aku la yang se snap pic nie...



~kami~


ske sangat pic nie....hihihi
aku juga yang snap pic nie....


w/pon gelap aku tp hargai usaha sahabat aku mengambil gambar nie...
pasti dia sangat usaha utuk mncari chaye yg 
terang..hahahaha


kalau tadi kat pantai tehen kami-kami,....
di bawa berjalan2 tengok restoran terapung


ini sahabat lame aku..
yg lame ak knl sejak part 1...
hingga kini kami masih baik sebaik2 nye..


mang kami joyah...ketua nya si baju putih..hahahaha
~gurau~
ini la katil yg aku tidor...
katil pengantin...
thanks tu shida krna mmberi kami
tempat penginapan...



hihihihihihi...
ap yg aku nak cite umah shida nie tepi pntai je...
jadi kami bangun awl2 tok mandi pntai sekejap...


bergewdiq2 sebentar bersama ika...
tapi kat belkng tu kina bley syok sndri..hahahahah


elly dan ika..
~da x taw nk mengarut ap~


nice pic elly.,...hihihihi..
klo ini versi elly jom tengok versi aku..










~tadaaaa....tetap ingin mentain comel..hahahaha
~comel kn???? comel...~



p/s:even aku da rse cite ni da lapuk tapi aku ttp nk tulis spy sbgai knagn aku...
klo dorang da xnk tgk xpe2pembaca blog aku yg setia msti sudi mmbaca..hahahahha..mish u all my reader...





No comments:

Post a Comment