Pages

Sunday, February 27, 2011

28.2.89 vs 28.2.11

hihihihi............saya sudah berumur 22 tahunn.....yeay!!!!!!
act. ni la yg mse saya takut...tangan gigil-gigil.....pikir seusia nie...teheeee....

firstly:nak cakap thanks ayah dan mama sebab melahirkan akak di dalam keluarga yg simple dan sempurna...even mama da ayah berpisah.....juga umi yg menjaga akak selepas mama.....

pada adik-adik, kakak-kakak dan abg than coz sudi layan kerenah saya nie yang like kebudak-budakan dan ala-ala mnja gitu....manja???buek..!!!!!!

hihihihihi......kawan-kawan dan sahabat-sahabat thanks juga sebab dah menjadi teman saya sepanjang perjalann saya seja 28.2.89 hingga 28.2.11...hihihihihihihihi

okey no idea da.....juz nak ucap hepi besday tok saya..:


"hope semua nya berrubah menjadi lebih baik dan sempurna dengan izin Allah"
"saya akan lupakan semua kisah yang penah skitkan hati saya,luka kan hati saya"

yang penting
"saya da dewasa tapi boleh tak saya tak tukar diri saya seperti orng yang terlampau
dewasa dan mature sebab
itu bukan saya"




p/s"thanks jirah for the wish..muaxh2!!!! tengok sini... thanks a lot....touching taw....hihihihihihi

No comments:

Post a Comment