Sunday, February 6, 2011

cuba bersabar......FMI......ONLINE.......

assalammualaikum...
saya disini nak menyuara kan rasa tak puas hati pada semua orang...
huhuhuu...tak ada la gurau je...

adaoi mas tengah bebel...ak rasa mas tengah pening nak menjawab soklan yang ak sendiri da malas nak pikir...hahahha..FMI....subject pening pale....klo la esok klas dia tiba-tiba cancel...hihihihi....

Z plak tgh sibuk2 wat2 keje kat meja study...BUAT-BUAT??? dia BETUL-BETUL WAT KEJE LA..
wahh sambil makan mcD..hihihi...nyam..nyam..

elly????? apa lagi silap2 tengah mengelamun nk lelap kan mata...huhuhu.. owh aku silap elly tgh lepak sebelah ak smbl study....STUDY ok..hahahha....
sama la jugak mcm shida...adoiii..sedih!!!!!!!!

eika ha da hbs stress so dia da stat study..yahuuuu ad geng...!!!!

yang lain????? ak tak berjaya gintai. ngintai (ejaan by Z)....hihihihi...

da la stop kat sni....nak smbg wat keje n wat ayat yang mengarut tok esei FMI ni....hahahaha....x pon tiru mas je la...hahaha... bley mas???? apa mas kata boleh...lov u la......


nak rest N go la.........huhuhuhu...

xpon....











nak ulang balik tyme wat keje gila idea by mas nie...huhuhu....
tapi mas ckp dia tnggl RM4 inggit je tok bln nie...
btol ke????

daaaaaaaaa....................muaxh...........

2 comments:

  1. korang blajar main2...
    tu je sebb nye....
    bahye tau x?

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha...mne ad.......
    xmain2 pon...adoiiii..
    mang x ley la akk...

    ReplyDelete