Monday, February 7, 2011

pengajalan hali ili......hahaahaha

assalammualaikum....

disini aku sedang sibuk menlayari internet yang sangat siput the baby....hahahaahha...
bersama aku di sini adalah siti norelliana binti mohd ani..hihihihi...

hari ini aku nak ajr korang tentang peribahasa oh silap bkn peribahasa tapi rosak bahasa yang orang lain tak penah tahu langsung...hhihihihi. momet..momet...

ha yang pertama :NYAWA DI HUJUNG TELUR....hahahahaha....maksud nya... da bhye sgt da tu.....klo jatuh bkn nyawa je maut tpi dengan telur2 tu skli pecah...jadi mkne nye sgt bhye bhse tu.....mesti tyme tu si momet da rse sgt2 tkot dan terkejut.....

act si momet nk ckp nyawa dihujung tanduk..hihihihi....comel kn si momet sya tu/?????

yg kedua hari ni dia ley ckp BUKU BANYAK DI ATAS BUKU.....ha????? apa yang dicuba maksud kan ek???? ada kah buku bnyak diatas meja?? atau buku banyak sangat smapi tak terkira...????

da2.....cukup...so momet jgn risau tak ada yang tahu....hihihihi.......

No comments:

Post a Comment