Pages

Thursday, June 30, 2011

mod ting tong di office

assalamualaiku.
pergh rindu siakdengan ko wahai belog ku..
yaiii...rase nak campak2 je blog nie...huhuhu

nak tahu smthing lebih kurang da berbulan-bulan aku tak cite pasal aku kat belog aku nie..
da naik menyampah orang nak bace bila buka buka no new post...bila buka no new post..elak follower-folower aku wat satu page hate blog ceriteradarihati kat facebook.....tu yang tak naik2 aku nye nuffnag dan followerfollower aku..huhu

arini bila ada kat office wah!! copp mesti korang terkejut aku ni kawen dengan dato ke apa terus dapat office???huhuhu
tak ada la aku keje bila cuti2 sem ni nak plak cuti sampai 4 bulan...gila tak keje..
mahu mati kegemukan aku kat umah...hahhahaha

umi aku pon borink la klo asyik tengok aku je kat umah tu...
ha ayat yang dia rajin guna
"kalau aku tetak ko 18 bru ko tahu apa itu erti penyesalan"
tipu je..dia cakp mcm tu mahu nye terkejut terhem-hem ayah ak...huhuhu
yg da tahu klo kitorg kt umah ada la bebel....gggrrrrrrr...

jadi seabab kn da bertahun-tahun kena bebel kami (aku dan jirah) wat kptusan untuk berkerja
tapi.. bukan tempat yang sama...jadii..bila bos dan P.A ye wat keje masingmasing dan tak terhendaphendap aku tadaaaa...aku akan mula kan hobi yg lme aku tinggalkan......

tpi kne sembunyisembunyi..elak aku dok dlm bilik air nk post cerita....hahahaha xpon bawah meja..demi korang aku sangguop terjun tilam...hihihi..(ok x ad kenamengena langsung)

owh ea kakak kedua aku da selamat diijab kabul kan...da nak dekat sebulan pon.... dan yang syok nye bakl bertambahla anak buah aku....huhuhuhu yang paling pentng soklan like "bila nak kawen", "orang mane", "bila si abg nak masuk meminang", yang paling rajin "pasni turn teah la plak naik pelamin" jwpn aku mstila yang meletup "hacik ko, seblom aku humban korg dlam loji baik tny lgi skli..gggggrrrrr"  tahu takot smua lari nyorok bwh katil...degn uwan2(pnggiln nenek tok org n.9) aku lri gune tongkat terkedekkedek.......
tipu je alangkah syok tuhhh boleh jwb mcm tu...tpi aku mmpu berdiam je..kekasih adabi ke abadi ek pon blom ada...hahahahhaa.....

nnt la aku cite pasal perkhwinan dia ea?? aku nk stat keje boss da terhendaphendap tengok aku menaip apa laju je...huhuhu.. baru dia tahu aku ni mahir dlam taip menaip...huhuhu "bajet bos minat nk tengok aku je"


p/s: sekrang followerfollower aku rajin2 la tngok blog aku ea..aku da mula nak hupdate2 nie...huhuhu  tpi slow skit maklumla da lme tnggalkn...huhuhu last aku bgi korg tgk wajah bru ank buah aku:



ariyana najwa binti roseman.hihihi... makteh syng yana....

No comments:

Post a Comment