Pages

Sunday, July 3, 2011

steambuuuuuuuuttttttttttttttttttt vs birthday party in july

assalamualaikum~~~
rindu aku tak??? kalau rindu goyang kepala (sambil aku goyang kepala aku)...
hari ini aku rasa seronok even pgi tdi perut aku memulas-mulas...uh~~ ni semua gara-gara banyak makan semalam...

cite nye gini~~~~
paklong sebelah ayah aku kira abg kepada ayah aku la....
dia pasang niat untuk belanja kami makan steambuuuuuuttttttt sambil menyambut sesiapa saja ahli keluarga kami yang dilahirka pada bulan 7.... gggggrrrrrrrrrrr~~

jadi dengan itu terjadi la birthday party tok umie aku, adk aku (nurhijrah) kakak sedara aku (azreen) dan sadi sedara aku (ehsan)... kira birthday dorng dalam bulan 7 la... bkn pada trikh yang sama cuma umi aku dan erin berkongsi tarikh yg sme..hihihi~~

pergh meriah semalm even tak lemgkap kuarga salleh yang pergi tapi tempat tu dah penuh n huru-hara..hahahaha tak ada ayat lain ke aku nak bagi selain huru hara..hahahaha

jom~~ lain gambar yang aku ambik....


ini la paklong kami....huhuhu...yg tiga lagi tu hero2 dlm fmly salleh....

































ini la dia bufday girl n boy..lalalalalala...(jap yg tudung purple tu girl ke??)
















opssss..kami jumpa artis~~~riezalman (alamak ejaan nye tak ingat sangat)










p/s:e2 ajala ea....tak larat..nak tido..esok kerja~~~

No comments:

Post a Comment