Monday, July 4, 2011

manusia berperasaan~~

assalamualaikum....
hai semua.ari ni kita jumpa agi...hihihi...
apa cite arini??? korang semua sihat tak???
kalau aku sihat la..cuma sakit ati...

ada orang yang tak berperasaan atau mungkin bajet bagus dan baik~~ gggrrrr...
aku tahu peragai kau yang lagi teruk jadi jangan tahu nak mengata atau menjaja cerita orang lain je...
jka pada yang da bekeluarga plak yang da jadi isteri,suami,ayah,emak,nenek, atuk atau apa saja pangkat atau gelaran  yang kau da dapat tolong berhenti nak mengumpat2 ni tak pon nak menjaja cerita ni..bajet ank,cucu dan seangkatan dengan nye kau tu baik sangat ke??
tak salah kalau nak jaga tepi kain orang lain atau nak msuk terus pon tak apa tapi berpada2...

cukup2 la ea....lebih baik pergi shopping ke..tengok wayang ke.. sedap gak......dosa pon kurang....

jadi korang2 jgn bermain dengan api...lgipon rimas la bila dikelilingi orng2 yang penuh hasad dengki...gggrrrrr~ jadi tolong ubah sikit sifat tu..lebih baik diam dri pada ckp benda yang x berfaedah...xdatng untung pon... okey?? lagi elok korang2 yang bawak mulut busuk tuh pergi gosok gigi dan beli cermin besar2 cermin diri dan perbetul kan diri..kami tak penah kkacau hidup kamu2 atau kuarga kamu... bubbye~~ salam~~

p/s:ggrrr~~ hati masih panas tapi kesabaran masih menebal..... hihihihihi

3 comments:

  1. ko dah kenapa ni pompuan? period lettew~ :P

    ReplyDelete
  2. ha ahhh..aku pn benci.ni mesti kes di kantur yaaa?

    ReplyDelete
  3. cinta madu dan tasnim: ak mang tgh bulan mngambang...tpi kt opiss nie mang x hbs2 bla dtg pakck2 adehh x ad keje lain mengumpat..... siap mngena kn aku bagai....gggrrrrrr... pdhl ad yg istri da 2...

    ReplyDelete