Friday, December 16, 2011

idaman kuh~~

sejak dua menjak nie..aku asyik dapat berita orang  nak tunang la, da bertunangla...
lagi best bila dengar or tengok orang kawen!!!

tpi ramai jugak sibuk tnya aku bila agi bila agi...
soklan yang borink je kt telinga aku..
bila dengar tu berdesing telinga aku...

tapi bila pikir2 balik biasa la soklan tu tok aku..
umo pon da 22...heee~~
jadi dengan gedik2 gatal2...
aku search2 pasal kawen ni..hahahahaha (malu)


jatuh hati pada cincin2 yang aku jumpa ni (gembira)
klo tak dapat sebijik sejiban harga tu tpi..
ala2 serupa bentuk pon okey la..
tak kisah la kecik skit or kecik banyak dri tu..(kecewa)


JANJI DAPAT MACAM TU..HAHAHAHAHA

 Yellow Diamond -  $400,000



 Asscher Cut Diamond - $520.000






De Beers Platinum - $1.83 million
 Tiffany Oval Diamond - $1.46 million

cantik tak??(kelip2)
aish....awk2 nak ni taw nnt..heeee~~ >_<

p/s: adeh da mle nk berangan2 plak... asgnmnt n test belambak tak pikir plak...gggrrrrr nnt search tok bju plak...hahahaha aum..aum..aum...

1 comment: