Pages

Wednesday, January 25, 2012

wedding-wedding!!!

wedding2....awl tahun nie je srmai shbt2 aku yang da nak mendiri kn rumahtangga...
yang penting pasti aku pon di sembur dengan soklan2 yang aku plang MINATT SGT...
"ko bila lgi" adehh lemah aku dibuat nye....

isnn ritu aku ke mersing bersama elly..
bukn tok bersaja2 tpi untuk ke majlis kawen k.zana..
akhirnya k.zana pon da menjadi isteri org..heee~~~



terima kasih kak fiezah sebab akak da bagi penginapan baik punya...
bawak kami jalan2 dgn riang nye..
juga da blnja mknn n buah tgn untuk kami bawak pulang..hihihihihi

selepas maghrib kmi teros ke rumah kak zana untuk mnanti kak zana dinikahi...heee~~




dan tepat orng berbnggsa cina mnyambut gong xi fa cai... 
kak zana dan abg mizi bersanding dengan begitu meriah...
nice~~







tahniah kak zana dan selamat pngantin baru juga semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...

thanks sbb jemput kami... 

p/s: blk2 lgi 4 kndri bakl mnyusul...purfffff~~~ blk2 juga adik2 da bsng "kawan2 ko smua da kawen ko bila lagi" sbr ak akhir thun tpi xtaw thun ble..hahahahahaha

2 comments: