Saturday, August 18, 2012

esok punya cerita

assalamualaikum... selamat hari rye>> eh sebelum tu selamat berbuka puasa ea sekajp agi,..hihihihi
amacam persiapan raya?? da okey settle?? aku??

adehhh sedey!! tak ad pon bershopping sakan.. pkai bju tahun lps je la...hahahaha
rye tahun ni tak taw agi ble blk kg nye.. huhuhu
tpi yg pntg thun ni kami sekuarga akn terbang ke indonesia tok beraya bersama-sama adik tersayang yg belajar di sne.. yeay!! tok lima hari..

kami akan bertolak rye ke5 hingga rye ke 9..ok?? doa kan kmi selmt pergi dan blk..hee~~
Jadi kesempatan ini saya nak mohon maaf dri hujng rmbut hingga hujung tapak kki yg plng bwh skli..hee
jika ad terslh ckp,terkasar bhse, termarah dan semua yg TER lah...

lov u all...nnt open house jempt dtg umah..tpi x taw bila ag...hahahha klo x open house tpi sudi singgah berya ke rumh sy pon di alu alu kn..tpi x ad duit rye la..almaklum la sy x berkerja lgi..huhuhuhu peace yo!!!

p/s: ati ati di jln rye!! igtla org tersayang.... hee~~

No comments:

Post a Comment