Thursday, October 4, 2012

kosong-najwa latiff

assalamualaikum..
apa khabar semua... saya sihat..tiba tiba baik semacam...hahaha
tgh bertukus lumus tolong adik cri karoke lagu najwa latiff kosong kosong ooooongggg....
sbtu ni dia kne nynyi kt sekolah dia jadi kena la belatih... sedangkan artis pon bertukus lumus berlatih..hahaha

alkisahnya dia pening nk nynyi pkai abju ap jadi aku pon cari akal...
adik aku ni seorang yang tak suka pakai baju kurung maklum la baru darjah 3..hahaha
jadi aku pon "aishah pakai lah baju kurung"
aishah pon berkata "tak nak kawan aishah semua tak pkai baju kurung"
aku pon balas "najwa latiff nyanyi pakai  baju kurung la"
dan dia "betul ke? tipu?" bersungguh sungguh sebab nak tiru macam najwa latif..hahaha
tapi bila dia tgk gambar najwa latiff pkai cardigan n jeans dia pon mngis dan meraung sbb nak pkai bju sme mcm najwa latif.. ayoo~~

p/s: umi sedng mmbebel soh dia diam!! hahaahaha~~ ninite sy malas nak layan..saya nak tido!!

siri kedua: akhirnye dia akan pkai bju macam najwa latiff di bwah ni baru dia berhenti nangis..hahaha


adla skit skit...wrna je lain..nasib dia ad gaun sme mcm ni..klo x alamat memekak smpai sabtu..ayoo~~ cme dia xad jacket tu...nasb gak dia xnk pkai tdng klo x pgsn nk pk mcmne nak cover tgn dia plak...adoiii~~ #pengsan klo 5-5 adik aku mcm ni..hahahaha

No comments:

Post a Comment