Thursday, December 13, 2012

poket menipis

assalamualaikum~~
 apa khabar semua... ap cerita?? praktikal aku tinggal lagi seminggu!! hahahaha
tapi bukan tu yang aku nak cerita kan yang aku nak cerita kan aku ada masalah besar dalam pengurusan kewangan aku sekarang...

sejak aku praktikal..dan keje 5 hari seminggu 8 jam sehari jadi aku malas nak keluar berjalan, bershopping ataw apa je la kan urusan kat luar..hahahaha

jadi aku buat jalan penyelesaian yang sangat seronok tapi menipis kan poket aku..ahahahaha
SHOPPING ONLINE~~!! TEHEEEE... ADOIII
itu la keputusan yang aku wat.. jadi sekelip mata aku akan terus order dan pilih apa je yang cantik kat online.. apa aku patut buat sebab nye aku akan mnjadi penggangur bertauliah mulai minggu seterusnya selps minggu dpn..haaha phm x?? phm x??

p/s: oklah malas nak taip da nak smbg buat thesis yang tak berapa aku minat ni..ggrrrr

2 comments: