Pages

Monday, December 10, 2012

harimau malaya versus shape plus

assalamualaikum..
apa khabar smua.. curi masa sikit nak update blog pasal perlawanan semalam..
yeay im happy girl dapat pergi stadium bukit jalil dengan zero modal..hahaha

tiket:my only abg yang sponsor..hahaha
baju: adik aku yang sponsor..kasi curi stu hari bju dia malaysia dia..
minuman selepas penat mnjerit: my only abg lagi kasi blnja..hahaha
keselamatan: my bodyguards (member-member abg aku)
aku cuma keluarkan perasaan excited dan keseronokan kat sana

p/s: tolong jeles ea adik adik ku..hahahaha

seronok sebab tu first tyme or myb my last chance untuk tengok live kt stadium sbb klo tak ada abg aku tak adlah aku pergi... thanks to my only abg..heeee 
tapi satu yang buat aku sangat-sangat teruja bila lalu disetiap bawah tangga pasti ada yang sedang mndiri kan solat maghrib...even orang ramai da mula berpusu pusu mencari tempat yang strategi.. subhanAllah...

dan seperkara lagi bila mula nya perlawanan aku mesti la kasi pokes pada pemain malaysia... teringin gak tengok mereka depan depan tapi disebab kan aku rabun-rabun ayam nmpk lah lebih kurang..heee~~
peminat harimau malaya plak tak henti henti menynyi dan memberikan semangat pada pemain malaysia.. mereka bersatu dalam lagu..eceh bahasa klasik sangat~~

bila malaysia gol skli semangat penyokong tak yah kata la kan... dia punya semangat tu..uishhhh terkejut aku..hahahaha

p/s: seronok tapi kalau abg aku tu boleh blnja tok tiket final nnt lagi beronok ronok...hahahaha~~ #myonlyabg..hahahahaa

owh ea yang tang shape plus tu.. tolong rajin rajin singgah dan follow blog kakak saya untuk tahu info tentang   rahsia mndapatkan berat badan dan bentuk badan yang anda idam idam kan selama ni... aku da cuba dan alhamdulillah ada perubahan... klik sini untuk info

lot of love, xoxo
laling ayah

No comments:

Post a Comment