Tuesday, July 16, 2013

rabu 17/07/2013

assalamualaikum,,,
haiii all.. mcm mane puasa??
da genap seminggu kita berpuasa...
tapi aku i baru dapat rasa puasa tahun ni arini..hahaha
opsss paham-paham je la~~

so excited terlebih..hehehe
seminggu ni aku tengok kami baik-baik saja berbuka adik beradik
jadi pada stalker kami yang selalu nak tahu tentang kehidupan kami selepas memujang ni
"hello kami baik-baik saja.. masak sahur dan berbuka pun sendiri"
sapa kata kami tak tahu hidup berdikari atau hanya perlukan mak tiri kami atau ayah kami??
sapa kata kami hanya tahu menyusah kan mak bapak??
sapa kata kami hanya tahu habiskan harta ayah??

"kami hidup sendiri juga tanpa mama kami"
wlpon mama selalu risau kami berpuasa sendiri
tapi mama kami da besar la... kami akan hidup sendiri...

ye.. tak tipu la ayah juga membantu..
ermmm..tapi hanya kami dan Allah yang tahu...
bagaimana kami berusha mendapatkan pertolongan...
hanya kami dan Allah yang tahu...

p/s: aku akan terus berdoa semoga satu hari nanti Allah buka kan hati dia untuk lebih sedar...



ciklaling

No comments:

Post a Comment