Wednesday, February 5, 2014

05 FEBRUARY 2013

Assalamualaikum,
hai all... mcm mana hari ini??
hope everything gonna be okey!

sejak dua menjak alhamdulillah bisnes semakin baik dan meningkat..
mungkin ada perancangan lain untuk lebih maju..

tak perlu ada perasaan riak atau bangga dengan diri sendri atau family...
chill la... tak kisah apa saja kebaikan yang datang untuk kita
itu kan bahagian masing-masing...

bagi aku bia tak lbih dari orang lain
mungkin dari situ aku terselamat dari perasaan riak, bangga dengan diri sendiri
cukup la apa yang di bagi untuk bahagian aku

sekurang kurang nye aku tak menanggih sempati atau duit orang lain...
sekurang kurang nye.. aku tak berbangga atau meminjam minjam pada orang lain
sekurang kurang nye ak tak berbangga bangga pada org org terdekat yang aku meminjam minjam tu..
paham tak???

susah la nak terang kan...
senang macam ni sudah la berbangga bangga pada si C tapi meminjam minjam pulak pada kenalan si C tu.. do u understand??


alkisah nye... cukup lah.. selama ni aku rasa kami da cukup segala nye
kami sudah pulih atau bangkit semula selepas di sisih kan...
kami sudah cukup beralah selepas di salah kan...

jadi apa lagi yang kami ada sampai masih rasa terancam dengan kehidupan kami???


p/s: kesedaran untuk diri sendiri


ciklaling


No comments:

Post a Comment