Pages

Monday, September 8, 2014

pilihan tanpa diduga

assalamualaikum,
hai hai hai..lama nya tidak menerjah di sini..
berhabuk sudah otak untuk mencoret sebuah nukilan yang dapat memberi pelbagai pandangan

puasa sudah habis raya pun habis tahun pun ke penghujung.
malas sungguh melayan diri di sini..
macam macam yang aku ingin coret kan..
macam yang ingin aku kongsi agar dapat memberi sedikit pandangan dan pendapat.

apa pun kehidupan harus di terus kan..
dalam kehidupan memang sentiasa akan berhenti di suatu pilihan yang harus kita ambil.
tapi ada di suatu saat kita terpaksa menerima pilihan yang jauh dari akal pikiran kita..

kekadang aku terpikir tentang kehidupan..
belajar menerima apa saja yang bukan keinginan aku..
kerana Allah lebih mengetahui yang terbaik untuk aku

belajar hargai segala yang aku ada..'
bersyukur..

manusia kan mana ada yang sempurna..
dalam diri pasti ada kekurangan nya..

stop dengan conclusion di atas..
aku ada berita gembira...
sahabat aku sudah kawen!!!
sahabat aku sudah tunang..!!

congrate iqa and tasnim!
be a good fiance and wife..
doa kan untuk aku pulak..

NOW untuk aku just mengira waktu untuk terbang ke BALI!!
alang-alang single ni moh terbang bercuti sakan dengan my Girlfriends!!
nanti sudah berlaki susah..hehehehe




-ciklaling-

No comments:

Post a Comment