Friday, May 28, 2010

SEPUPU EVENT

macam korang semua maklum semalam aku da ckp nak g mndi mnda mnja kn dri di sg congkak....
tp ni event tak ramai juz sje2 benda pon rancang tiba-tiba.. ladies day
dengan berbekalkan mee goreng(zura family), kerang (diana) dan aku dan adik-adik juz bawak sandwich...
tapi aku wat dengan penuh perasaan dan membanting tulang to mnjyekn sandwich ni... sungguh sukar hendak di gambarkan perasaaan ini...huhuhuhu...

malam sebelum tu disebabkan terlalu gementar excited aku, syu dan si buruk cantik jirah tidak berenang tito seharian tetapi melayan cite yang pertama kali berjaya membuat ak tersedu meraung teresak-esak....tapi itu semua bia la rahsia...aku takut korang akan lihat aku terlampau sweet dan gorges EMO...... hahaha(gelak syaitoon kembali)....teha behave,...

8.00 pagi: 
didi: woi ko wat ap??? 
si gorges aku: berenang (apa la klo didi dpn aku mang aku bertukar menfire... dia leh tnya lagi)
did:sweet bodoh!! wth!!! kul 9 aku ambik
si gorges aku: okey (guling2 ats katil tapi ttak gerak2...owh lupa berkongsi katil dengan jirah dan dayah jadi tak mungkin tok aku guling sewenang2 nyer..aku juz melompat keriangan.adoh!!! kepala kne atap..


smua gheng mafia bekumpul di kelab ago go kat umah zura... dipendek kan cerita kami sampai 11 lebih kat sg congkak!!! aku pon dengan penuh perasaan "sg congkak aku datang membawak kerabat2 ku.." aku mati dilenyak kereta sorong...ok tipu.... yg bengang ni pak cik jge parking sebuk ngendeng2 nak pau 3 ringgit...x smpai ati coz klo x bayar dia panggil polis aku pon ,malas nak main polis and thief  dengan pak cik tu jadi aku menjalankan tanggungjawab...mungkin tyme tu zura lpe nak kenyit mate...lesap 3 inggit...

smpai tmpt bersembunyi baik pnyer....ap ag serbu serang mknn yg msing2 bawa..dari mee goreng smpai buah rojak buatan mak teh.... fuuhh!!! da agk2 bertenaga melawan arus serang serbu plak kolam sg..hahaha....ak mengunakan kepakaran menghalau org..wacha..wachaa..wachaa(bertukar jadi powerpuff girl...ak biakan smua orang yang menganggu di bawa arus mase air sg....hahahaha bertapa kuat nyer penguasaan aku...

berndam3 dan punya la berendam agi....macm2 activity di jalan kan.. poyo konon event besar la.... padahal activiti menyelam pling lame, belajar berenang, terapung, melawak dan mengumpat dan mengumpat agi dan lagi..mang lebih banyak mengumpat..hahahaha... :)) agak2 letih ha serang!!!!!! makann agi...yg penting tmpat mandi kne jage so makn bergilir2..... n then mandi agi...da kte g sg congkak xkan nak berjogging je..?? what the.... subhanallah.... (cuba bersabar)

dan mse yg amat sedih nyer untuk pulang didi pon da x larat biasa la bila badan tu tulang je mang kesejukan mencocok2 tulang...tapi kita org yg badan gorges ni lex je...tapi komander (mak teh da bagi arahan "dari kir cepat naik" fuh meremang bulu kitaorg smua, ikan smua lompat kedarat habis je mak teh bgi arahan... amat tegas merdu sekli semua kne naik dan bersiap tok balik...niat pasni nak g tengok ikan kat tun hussein on tapi tak jadi kerna hujan yang agak sepoi2 bahase..*budi bahasa budaya kita*...ok aku merepek... kamu pon pulang ke pngkaljalan masing2....hahahahah...

:THE END:

P/S:pasni nak wat agi tapi bukan kat sg congkak....itu kan dipikirkan kemudian...halupa nak citesedang seronok2 mengumpat datang 2-3 ketol orang student MSU bgi pamphlet bout breast cancer... hik3.... ni sedikit pic tok di tonton tapi pic mndi entiry lain ak upload k...klo x msok pon bkn kkorg heran....


kereta didi...



kereta zura

lets enjoy
aku dan zura.....dalam bilik air pon jadi okey:))

makteh,pak teh,asraf dan aizat:terima kasih mnjadi komander kami...



3 comments:

  1. yayy! *lompat lompat. best kan teah! nanti bila dah besar 2 kali ganda dari sekarang, kita pergi jauh2 sikit, siap camping lagi! mesti lagi seronok kan! :)

    ReplyDelete
  2. best....ok fine..ad bau2 perli di situ..
    yeay camping....

    ReplyDelete
  3. hey hey. kamu ditag (:
    sila lihat belog saya (:

    ReplyDelete