Pages

Monday, June 7, 2010

23 about me!!!

tengok cik zety punya blog ad taged bout nie...
tpi ada satu yang aku sangat yakin bahawa nyer cik zety pasti akan mengetagg
cik zura....
dan dari cik zura la ak pasti di tagged....
jadi sebm bce kesemua 23 ttng cik zura ak tekan2 sampai bawah
ternyata nme ak ad....
hik3....

dan hari ni ak ad semngt dan berasa rajin untuk menhapdate dairi buruk aku ni:
23 tentang aku...klo rajin k bce bcela smpai habis
klo mls bce nk xnk...
klo x knl maka x cinta:

1: name diberi NORFATIHA INTI AMIL... yng ak taw bkn wan yg kasi nme aku...

2: name samaran yang diberi oleh sahabat2 aku:
       *fath : coz dapat dari pangkal name aku....ni mmbr2 sklh dan bffs aku je yang panggil...
       *atai : adik beradik aku mang rajin ejek aku dgn nme ni..sebab dolu2 waktu aku tecik2 aku ad penyakit alergic klo mkn seafood so tiap mlm akn gatal tpi techik2 aku pelat jdi aku ske bising sebut atai2 a.k.a gatal..jadi tak ayah pakyus, tak pakyus mama aku x pn spe2 je yg rse simpati ble aku bising ckp atai2 akan serta merta garukan badan aku sampai aku tertito...mang nikmat..
       *teyha  : sesiapa je yg mengenali aku mang akan pnggil aku dgn samaran nie...
       *etek, oku, adk kembar, teletubies  : ni bffs aku kat uitm tu yang pnggil n bagi...aku pon x taw knp..hahahaha.... tapi mang banyak name samaran yang dorang ni kasi kat aku....huhuhuhu lov u all...
       *mak teh :  ni khas tok anak2 buah aku...hik3...

3: aku suka sangat nombor tiga

4 : suka benda yang cantik dan chomel2.. warna lebih kpda warna warni,..fuh cntik....colorful gitu..... simple mimple mang suatu yang mnarik perhatian aku....

5 :  lebih suka dok umah... kurng mnat window shoping..... huhuhu...kenapa kau x caya ke?? tapi itula knyataan...sbb aku tak suka perasaan tak dpat membeli..hahahaha....lagi2 jln2 window shoping bla x ad wit poket....

6 : adoai!! bru nom 6????? macam da bnyk aku cerita....ske membace novel cinta....sambil2 tu berangan2 aku watak utama...huhuhu...segan i...

7 : suka makan,tito,ketawa,karoke, lepak, wat lawak......

8 : mudah berkawan....tapi tidak pndai memimilih sahabat....ak main kawan je.....x  krela dia tu jenis kawan mkn kwn or whatever!!! tapi aku lebih manja rapat dgn kakak2 atau kte nme lain lebih tua dri aku....

9 : list impian taun ni:
 *potong rambut :selesai
 *jam tangan baru
 *memperbaruhi laptop aku ni (bkn bli bru okey!)
 *hbs beljr dgn jaya nye....
 *nak deleted akaun FB aku


10 :ssuh nangis.....walau mcm mne sedey or what aku mang ssh nangis....klo aku nngis tuh mang dah trok sgt la.... dan yg penting susah nak nngis diam2 mesti nngis bunyi uhuhuhuhuhuh......hahahaha.... lantakla jirah n adah nk kutok....

11 :dulu aku seorang yang susah untuk mentouching kan diri ini tapi sekarang sejak bertambah nye 1 taun dalam angka umur aku, aku mudah touching....huhuhu...tapi aku cpt pulih....
12 :apa lagi ek??? ha aku hepi dengan hidup aku sekarang....sebab...aku ada 9 adik beradik, 1 ayah, 2 mak, sahabat2 yang makin bertambah, 1 anak  buah, 2 anak bffs aku seorang agi otw lgi

13 : serius ni tgh cari putera idaman untk mngisi  kekosongan hati..hahahah.....gatal...!!!Auuwww...

14 : admire kt amil bin salleh.... i like....dan aku x sangka last2 aku jumpa dan dok serumah dengan beliau... tolong2 jangan berebut rebut belau dari aku....adik-adik ku..okey???

15 : dulu-dulu actually nak aku nak jadi pereka fashion sambil wat tulis novel cinta....tapi semua musnah sebab aku anak mithali dan masalah zaman dulu-dulu aku masih tak ada lappy mahu pon komputer...

16 : uuuwwwaaaahhhhhh!!!!!nak nangis....da nangis pon  mati dalam iman coz da tak taw nak pikir apa.....
ha makna nyer ni da trok sebab aku da nangis....bagi coklat cepat!!!! ea aku suka gle2 kat coklat....xkre ap sje janji perisa,inti,bahan yang digunakan adalah c.o.k.l.a.t!!

17 :  ha ada agi satu zura idola aku...sebab dia bbbeeeeessssssttttttt....... :))

18 : nak taw x???? aku seorang yang gayat, takot lipas, kucing dan smua haiwan......tapi sukakan haiwan peliharaan....

19 : maju tros kehadapan dan hope tiada lagi masalah dengan kawan....kerana ak mmg ssh hidup tnpa kawan....dan tidak mahu si;lap pilih kawan agi

20 : di kul 12 sampai 3.46 pagi bru smpai sni....aku mang seorang yang kreative dan bersabar.....boleh layan bnda nie lme2.....

21 :ni baik punya....aku mudah simpati dan pemaaf....susah untuk balas dendam atau berdendam....suka manje2...yea aku mang seorang yang manja (pada yang geli aku seorang yang manja lantak korang la) 

22 : aku suka mengetagged orang jadi aku nak tagged 23 orang jugak hahahaha....terkejot...ha yang tuh da sakit jantung....hahahaha... ok 3 orang je sbb aku ske nom 3...
  1: cik jirah (aku taw zura da tagged dia jadi 23 + 23 so dia kne wat 46 tntng dri dia...ha ambik ko)
   2: cik mira (jgn malas la hupdate belog...jadi ni satu cre bgi ko rajin)
  3: cik syara (ni pon klo dia bce belog aku)

23 :aku sayang korang smua dan salam SATU MALAYSIA.... hahahaha....

p/s: i love u...

my love is yours
teyha amil    


No comments:

Post a Comment