Pages

Monday, June 7, 2010

lama sangat

sori dairi buruk ku...
huhuhuhu....
mang malas banyak sikit nak hupdate belog nie....
bukan apa ada kebusyian yang amat tak dapat dielakkan...
uh kalah PM busy nyer....

tapi betol aku tak tipu 
agkt tangan macam nak berikrar...
masa aku lebih kat luar umah dan balik tros tito atas katil...
dengan masalah laptop nie macam haram barbie....
@###!%^%%$#@$#@!!!$%%%
dengan masalah broadband macm coconut tree....
@#^^%$%%$%#@@!@#$!!!
ha ambik ko sumpah serakah aku bagi....
virus yang da di fire kat lappy buchuk aku ni agak kuat dan keterlaluan
hingga menyebabkan lappy buchuk aku ni meraung uuuwwwaaahhhh3 kesakitan...

maaf lappy buchuk coz aku belum ad masa untuk memperbaruhui kau...
senang cakap malas...
yea malas...

dua ari lepas aku agak berasa bangga apa bila aku menyertai mesyuarat umno cwgan ayah aku...
dalam ucapan ayah ada juga selit2 tntng aku dan adik2 aku...
yang positiv dan tidak ketinggalan yang negetive...
MALU...tyme tu jugak aku lari rmpas mic dri ayah dan aku nynyi lagu 
"ayah saya mahu kawin"
mang kne lempang klo kenyataan nyer mcm tu...
actually aku juz ttp muka n buat2 berckp dengan dinding dlm dewan tuh...\tpi dinding tu agak kerterlaluan aku nmpk byng2 jari ibu menunjukkn padan muka dan lidah terkeluar lmbang buek!!! kt dinding tu..
btw disitula aku rse bngga mmpunyai ayah seperti beliau..
love u la!!!tiba aku jerit dalam hati dgn kuat dlm dewan tuh..smua pndang tepuk tangan sebb ayah da hbs berucap...

dan hri ini berjaya menyelesaikan misi aku iaitu potong rambut kasi pendek....pas selesai wat ic baru...
thanks DE MAXX SALON dan JPN BTR...
wlpon permulaan ati aku agak hot2 gitu coz org yg cut rmbut n cuci rambut ak ni msih dlm training...
dan  dia agak kabot tpi hasil nyer mematikan api yg sedang membara...
selamat....
pdhal sebelum tu dalam hati: ha potong ag potong gi... bia pendek btol... aku tak nk pendek sangatla...
hahahaha....
sorila bro....hahahahaha....
pada nimnim, epet,kiki, nana...
rambut aku dak pendek....
aaauuwww!!!!!(buat2 jln catwalk sambik goyng2 kple tunjuk rmbut bru)...

kini aku mula semula rajin memhupdate belog coz aku da tak busy...
nak main lompat2 atas katil yang mang da nak roboh bia roboh ayah ley marah mengamuk kat kitaorg beli baru...hahaha....teyha behave... subhanallah....

oh lupe nak cite pas join mesyuarat ayah tu aku g tasik permaisuri dating jap....
hahahaha....perasan nak gila...
juz nak g jumpa bff's aku tapi tak semua ada....
yang ada ema,ciksemah dan family nyer dan sarah...
niat utama nak jumpa anak angkat aku anak ciksemah (auni umairah)
dapat ngomol2 dia kejap je...
uh...nnt auni turun kl ag ea... mama fath teyha belanja mkn..
nia ada pic dorg skit....

 ciksemah dan family dia..... bak kte sarah:
nyorok nak ttp pewot...

bff's aku!!! woi korang makin BAMBAM la...

ni dorang agi....hai bff's ku yg bambam....

auni umairah..... mama fath tayang yayang auni.....

ciksemah n auni....
weyh puan semah sekrg....stokn ank ko sblh hilang...

p/s:rindu nyer kt ank buah aku ariyana najwa....huhuhuhu...yg penting dpt jump auni kejap je...xpela jni dpt gomol2 dia jap.....nnt auni trn agi k....zura tntg ic aku x nk cite coz kecewa


my love is yours:
teyha amil      





2 comments:

  1. hahhaa....fat cengal!!!
    pape pun dat day hepy+sonok sgt walau dpt jmp jap je...thank u all...:)

    ReplyDelete
  2. ko ckp aku sengal???
    lebey nie....
    ak yg x puas ngomol3 auni n unty2 auni yg da bam2 tu...
    hahahahaha.....

    ReplyDelete