Thursday, June 10, 2010

anugerah paksaan....:


tak kira...tak kira...
nak jugak!!!
hahahahaha....
ajirah paksa aku soh bgi dia award.,...
haaaha....tipu...
aku yang paksa jirah...
tak kira nak juga award tuh...
habis dia tu belagak sangat dapat award tu....
ala dia mang nak bagi kat aku cuma nak aku paksa dulu..

ini dia award nyer
.
.
.
.
.
.
.
.

 

 .....jeng jeng jeng....
untuk dapat kan award ni sila kelik sini...

pergertian atau kata nama lain maksud2 yang ada didalam award ini:

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.
 
jadi dengan ni aku rse sesuai sangat anugerah yang diberi ini
dengan title nyer...
sebb aku yg pkse...
huhuhu...
xiexie ni ajirah...

sebelum lupa aku kne pas pada 5 org yg aku yakin:
aiz-en empunya birdymood
cik shida_jb
pn churalliya
tuan empunya belog jom ketawa
cik dira

*s.e.l.e.s.a.i*

p/s:i like >.<

my love is yours:
teyha amil    


1 comment:

  1. teha, thanks bg award kat mekchu.. jap lagi nak tepek kat side bar.. hehehe

    ReplyDelete