Pages

Thursday, June 10, 2010

kematian yang TIDAK diduga:

so sad so sad....
nak taw tak dairi buru ku
tadi tepat pada 4.35
berlaku la satu kematian yang TIDAK diduga....

seorang seekor TIKUS... baby tikus
yang sering menganggu dapur umah aku telah tertangkap basah....
kitaorang:aku jirah dan syuhada
telah ternampak seekor baby tikus berenang2 dengan seronok nyer dalam besen yg dipenuhi separuh air...

bby tu tak ley kuar...
mak dia asyik sibuk kehulur ke hilir melihat anak nyer mati begitu saja...
niat mak nyer untuk bantu terbantot kerana kitaorang ada mnjadi penonton setia 
pada sukan olimpik tu....
silap2 dia pon jdi mayat kejong kat situ....
huhuhu(jahat nyer)

ktorg nak bantu tapi apakan daya
aku tak snggup geli kot...
begitu jugak yang lain...

ap???
kog tanya apa aku buat???
xkan tgk je???
jawapn tok korg:
jgn sibuk2 baca apa yang aku hupdate ni jela...
e2 bia la rahsia aku,jirah dan syuhada...


bayangkn???????
masih bby kot tpi pndai gle berenang....

lihat siap main tergelam2....

da k.o....
terkejong bby nie M.A.T.I!!!

so sad....

kini cinta tiada lagi....
dan aku masih tercari2....
(ops silap tgh sdp tgk cite duhai si pari2 dan dgr lagu liyana)

p/s: for sure umi akan kegirangan dan ketawa terbahak2 hingga keluar air mata darah hepi dapat EMAS...
TIKUS tu mang nak berserah dri kat umi....sebab umi mang setiap malam wat perangkap nak tangkap kerabat2 tikus nie...

my love is yours:
teyha amil    

4 comments:

  1. jgn babitkn aq dlm kes pembunuhan sibaby tikus ni lah.
    ayoo.

    ReplyDelete
  2. huuhuhuhuhu......
    ko pon join......
    jgn nk berpoyo kat belog ak

    ReplyDelete
  3. eeuw eeuw eeuwwwwwww! gross! geli aku tgk gambar tu. meremang segala bulu yg ada di badan~ ngee

    ReplyDelete
  4. taw xpe....
    ktorg pon geli tpi nk tgk gak bby tikus tu mti....
    dan pgi tdi elok je lgi sekor msk perangkap umi....

    ReplyDelete