Tuesday, July 6, 2010

6-07-10

macammacam nak  cite kat korang ni...
huhuhuhu....
ala bacala bacala...
bacaan budaya kita...tehee....
tapi sebelum tu nak gtaw aku x ad mud..
klas  berterabur agi...asignment group problem agi...
lappy aku ni plak x ley nak blutut plak...
nak masukkan picpic kakakkakak umah aku syok sendiri...
hahaha...jangan marah...tapi mang nak cakap macam tu pon...
tapi picpic  tak dapat diblututkan..
macammacam usaha da dilakukan...
panggl ambulance,pnggil polis,pnggil tok kadi..
smua tak tahu nak wat apa agi...

cerita sebenar nye.....
aku,k.nira,k.ziela dan k.wanie...
ke bandar segar amat dengan wit ditangan sebagai bekal tok berbelanja ala kadar.
ala kadar u aku...yang kakak2 beshoping habis...
aku tgk je...niat dalam hati juz follow tok bersenam.... 
jalan kaki dari bllion ke deretderet kedai dan ke upwell....pusing lagi.....huhuhuhu.....
nasibnasib....tapi seronok..puas...huhuhuhuhuhu....dapat makan mcD

da puas pusingpusing kami semua g kfc plak...bukan nak melantak tapi nak tggu k.tiqah balik klas...
melepak dua jam melompat sne,menjerit sne, melalak sne, kesni sne...jom bergembira...mudah sje...
ha ambik...tapi berbekal kan air je kat kfc..hahahaha...org yg ambik order pon cam x cye...

tyme tu la k.niera dan k.ziela syok sendri habis bergambar.. aku???? ha mang x dapat jadi mereka nyer tukang snap pic je adlah.... huhuhuhuhu..... rsenyer k.niera lom habis bersyok sendri...sebab nyer pas k.tqah dtg dia ttp bersnapsnap bagai...hahahahaha.....

dipendekkn cite niat nak tumpng k.tiqah blk umah tapi kami berrse seronok tok berjalan kaki dari bndr ke umah...hahaha...jadi kami biakn k.tiqah bershoppingshoping dibndar....dalam kepenatan dan kaki k.wanie melecet kami meneruskan perjalanan untuk pulang kerumah...ea seronok!!!! sampai akhirnyer!!!!!!wpon rse penat atau letih membuang mse 2 jam di kfc menanti k.tiqah tapi ambik keputusn tok berjln kaki....tapi kami seronok berjalan beramairamai......yahuuuuuu..!!!!!!!!

sampai umah apa agi kami lari ke dapur berebut air.....bermatimatian kami berebut,.....ha ambik....ahahahaha....aku tipu.....aku tito tok menambah tenaga yang da hilang...hahahahha....bangun tros on lappy dan berblog......


p/s:akak nanti kita wat agi ea.....seronok kot.....saya x kisah.....teheee....ad misi yang harus aku ;laksanakan...nnti da selesai aku cite....bubbye!!! pic nnt klo dpt ambik aku msokkn la...ley wat jadi kngn....kn kakakkakak

my love is yours:
teyha amil    




5 comments:

  1. wahh, dah start kelas ke teah? aku yg balik dulu pun blm start kelas lagi. advance sungguh uitm! hahaa. btw, bacaan budaya kita ke membaca budaya kita? huahuahua. miss you, cousin!

    ReplyDelete
  2. amboi..best nye dok jln kaki rmai2..
    hehehe :))
    mahu join??

    ReplyDelete
  3. cinta madu:ala aku nak taip bacakan budaya kita...tapi k x nak terkeluar plak..huhuhuhu...so tersilap...rindu ko gak....huhuhuhu uitm mang bagos..semnggu da stat klas...
    wunny: best???boleyla....hik3.....nak join??ley je..jom lagi rmai lgi srnk..

    ReplyDelete
  4. teyha klu dkt da lme join..knl2 ngan mmber awk yg smpoi2 2..hehhe :))

    ReplyDelete