Pages

Monday, July 5, 2010

dapat award agi..klo x wa sekarang takot busy sampai lupa nak wat.. 
orang da bgi kne la laksanakan tanggungjawab tu denga sebaikbaik nyer... 
tak baik ta hargai pemberian orang taw...
 aik????ap yg aku nak emoemo ni.. 
tibatiba je...teheee.. 

bukabuka dairi buruk aku ni.. 
terkejot aku melatahlatah...hik3... 
aku dapat award....wah... 
alaupon award nie aku da dapat... 
aku nak gak wat agi... 
ni tanda nyer mereka menghargai aku...

yahuuuu!!!!






soklansoklan yang akan memecahkan kepala otak aku..kalah aku ambik final exam..

1. anda mesti beri pujian kepada pemberi award ni........
thanks cik eita omar yang cool atas award yang  amat menarik ini...

2. sila beri award kepada 10 blogger yang lain....
ha ambikla....10 blogger je tau

3. anda mesti bagitau kepada 10 blogger ni.......
orait

4. bagaimana anda boleh di gelar blog yang best n great.....
sebab si goges yang empunya belog ni la yg wat belog ni best dan menarik..... (blushing) >_<

No comments:

Post a Comment