Thursday, July 8, 2010

kerenah tgok bola kat luar....

uit...hal ni kena jugak dibagitahu pada semua pembacapembaca aku....huhuhuhu....kucing yang sangat tamak...
sakit nyer ati aku....da la semalam germany kalah 0-1 dengan spain....sakit nyer jiwa aku..rase dirobekrobek...
xpatot btol abg klose aku buat aku macam ni....teheeeee....da aku kena plak bagi topup 5 hinggit coz spain menang nasib baik 1 golll je....klo 4 alamt la...huhuhuhu....yang amat kecewa nyer aku dan rakanrakan aku semngat tengok kat maplay dengan harapan germany menang...alehaleh balik dengan air mate darah...ini kali kedua aku tgk bola kat luar...huhuhu...banyak gak keburukkan bila tgk bola kat luar ni....

antra nyer yang aku  dpt:
1: dapat penyakit.....sahsah lelaki ramai tgk kat maplay dan bila da lepaklepak rokok  mesti kat tangan....huhuhu.tak kan lekang...yang kita ni dak ponpuan terpakse la hidu asap rokok tu...nak marah takot kne sumbat 1 kotak rokok 20 batang...huhuhuhu....jadi rela je pnyakit datng....lagilagi pepatah ad berkata menghidu asap rokok lagi mudah mnedapat penyait berbanding si perokok...

2: telinga pekak......ni lagi satu masalah.....ble gol semua jerit bersorok..huhuhuhu.....ha alamat la mang pekak telinga.....huhuhuhu....boleh bernana telinga bila semua menjerit....tang pompuan menjerit mcm nampak artis yg diminat beraksi...teheeee....aku x termasok tapi aku termasok dlm golongan yang akn terkena maslah telinga pkak....x ssh lain kali bila nak tengok bola juz pkai earphone so xadla maslh ni nnt.....

3:ni masala plng besar...ha pada yg ad mslh darah tnggi or kencing manis x pon sawan..huhuhuhu...mang bleh terkena serangan taw x.....aku yg normal ni pon terkejot kejot......tehee.....aku rse pasni better setiap kdai yg pasang saluran bola sediakan ambulance awalawal...so klo apapa kita da ley tros bawah ke hospital...xpon yg agakagak ada masalah mcm ni siap  sedia tengok kat hospital...hahahahha.......yg sawan lebih pada pompuan..dorang tgk bola bukan sebab stail dorng main or what tapi wajahwajah tampan pemain tu...huhuhu....bila kamera fokus kat muka pemain yg tampan mula la sawandtg..menjeritjerit....huhuhuhu....dasyhat sungguh....teheee....

p/s:k la tu je tok masa ni.....spain menang!!!!!! so congrat nana...huhuhu.....ap plak pengalaman korang bila tgk bola kat luar atau kat umah...?????????

my love is yours:
teyha amil   

5 comments:

  1. hahahaha.. nak cakap apa yer??

    suka tengok kat rumah. aku rimas dan rasa poyo je kalo tgk kat luar.

    dulu masa zaman belajaq rumah takdak astro bole la tgk kat luar.

    lawa template baru..

    ReplyDelete
  2. cian germany...
    mnx2 tmpt ke3 dorg dpt..lallalal~
    wah!cm best jew tgk bola kat lua..heheh :))

    ReplyDelete
  3. ok pe spain mng....
    germany xreti main..huhuhu

    ReplyDelete
  4. hafiz rahman:owh ea ke?????kat umah sewa x ad astro tu yg tgk kat luar....
    template ni da lama...anyway thans...

    wunny:taw x pe..huhuhuhu....kecewa taw....mang best..mcm2 kerenah ad...

    scorpion89: owh pmt spain la ni...huhuhuhu....x apla 1-0..huhuhuhuhu....germany bagi chance je...

    ReplyDelete
  5. huhuhuhu.....
    hafiz rahman:tehee...umah sewa sy x ad astro....tu yg tgk kt luar..huhuhu.....tapi sernk what...huhuhu....
    template ni da lme la awk..anyway thanks....

    wunny:taw xpe....sedey.....hope jugak germany dpt no3....bst sgt..mcm2 kerenah..lgi2 tgk rmai2..

    scorpion:owh pmnt spain ea....bukn x geti main tapi sje bgi pluang...

    ReplyDelete