Tuesday, July 13, 2010

durian mode....

   


  




saat orang sibuksibuk tentang world cup aku,shed,k.todd dan aida sibuksibuk memikirkan buah-buahan yang semakin mekar di johor nie.....huhuhuhu..nyam nyam nyam......raja buah yang kami carikcarik....
OH MY GUCCI.....durian wo....bukan tu je ditambah manggs dan rambutan...best gile....

sejak dua menjak dengar dan baubauraja buah ni aku dan mereka mencaricari idea mncari buah raja tu,,.....huhuhu...ha diya la mangsa kami....kami ke rumah nyer straight to the point habis klaskul 12 tghari...xcited bukan main....naik bus mara liner tros ke umah diya di selancar bukan selangor ok k.todd....teheeee...... dalam bus??? yang ada warga indonesia dan bangladesh......sakit nye ati tapi kami gagah kan kerana mu durian.....

sampaisampai yang kami cari durian..huhuhu...mang x la kan mau separuh raga kami tibai...rupaupa nyer smua hantu durian....habis lunch durian, habis minum petang durian, habis mkn mlm durian, habis supper durian....pas sarapan durian....da macam dessert durian tu bagi kami... sodap nyer bukan main....nyam nyam nyam.... yang pelik nyer pas habis satu raga n besen kami tibai esok nyer tahutahu penuh balik....

    

        


     


   anak diya tapi ni bukan diya... aiman dan nanny aunty aida... teheee...

2 hari 1 malam disana.......kami pulang keesokkan hari nyer bukan dengan tangan kosong tapi satu plastk besar dipenuhi durian, rambutan dan manggis di bekal oleh mak diya a.k.a mak cik la.....10 biji kami berjaya curi ambik dengan izin mak cik..... klo ada yang ingin baca luahan kak todd disne plak klik disini..... kalau rajin mari kita meramaikan follower beliau kerana beliau baru di dalam membela belog...

baLIKbalik yang seronok melayandakdak yang x ley bau dan makan durian nimnim dan kiki.....rugirugi... tapi untung la kami dapat makan banyak..hahahaha.....mang dorng macam nak kene H1N1 coz tros cam x sihat satu umah baru durian.. teruk sungguh......


p/s: thnks diya n kuarga.tapi klo ley nak agi...x puas makan durian,manggis,rambutan dan buah naga  free...


my love is yours:
teyha amil     

3 comments:

  1. tak sakit perut ke makan durian banyak-banyak..mesti pastue panas badan kan?

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu....
    smpai png pale tpi nk jugak...teheeee....

    pns x yah cite la.,.....pns sgt2....bpe kli mndi..huhuhhuhu

    ReplyDelete
  3. nk jugk.
    anta la dkat umah aq skit.

    ReplyDelete