Sunday, November 28, 2010

hang out with my super duper cousin & sis

fuhhhh..!!!syok habis!!!!
klo org lain ni boleh dikata kan sama dengan:
ah syok nyer....kuar2 merayap!!!!hahaha...
aku suka, aku suka..!!!


tapi tak tahu ke ni pon bleh membuang wang kita yang sedia ada menggunung...
tiba-tiba menipis dan terhakis....terutama adik aku ni
jirah plz la klo pergi shopping tak nak mengalah ada je yang di beli...
yang ko nak beli kasut kenapa...


tipu je aku yang hasut kasi dia beli itu kasut....mang cantik ap...
ap???aku?? hahaha..tak yah cakap la..kamu-kamu pun mesti ada rasa perasaan yang aku penah alami ni
nanti la...tapi cantik plak...
cantik ke?tapi membazir la...
ok ke tidak??
nanti la tengok tempat lain dulu....


ha e2 la yang berlaku kat aku...pening-pening,,,jadi kesudahan nyer aku tak beli dan aku balik dengan jalan tangan kosong....da la banyak plak aku nak cite....ada plak kang yang terlelap depan lappy bce cite aku nie..... so tengokla aksi-aksi kami-kami nie bila keluar sama-sama


dengan ini aku digelar mak tiri sementara....xnk2!! STEP MOTHER....baru best..
glam gitu...stress2 tapi aku usaha kan juga untuk mereka tidak menjadi model kasut vinci...

ha ula la tu kuar ayat-ayat sumbang:
ala hp muarah je pon nak tayang
belagak la tu beli hp baru
poyo gila hp pon nak tnjuk

disini i nak guna kan ayat yang sering blogger2 guna
"ske ati i la blog i"

hahaha....xadala ni bukan hp baru atau sje nak tayang hp aku
tapi nak bgtaw aku hadiahkan sedara aku ni a.k.a makcik kpd 2-2 budak diatas itu
hiasan hp..ala murah je tapi aku ikhlas...



ni la bnda alah tu...aku satu jirah satu dan zura satu..
klo didi tgk meraung kuar air mata darah..hahaha...
ni khas tok hp sony je....teheeee.....

nampak ada serupa???
klo mereka ni berniat nak tayang hp mereka-mereka..
no komen..teheee.... (grau je)

smile2 :))


selepas habis membuat pipi kami kejang ketawa terbahak-bahak menonton cite hantu yg tak seram-seram (ngangkung)
kami kejang kan gg dan urat-urat  kami pula....
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
..
.

...
.
.
.
.
.
.



karoke..!!!!!ada kami kisah kami bawah je anak buah zura..
janji kami puas kuar pada hari itu.....


nmpak nyer adik-adik ini juga tidak mahu mengalah....
berebut mic okey....

cerite aku ini aku sudah kan dengan pic aku dan adk aku......horeyyy!!!!
jangan mntah hijau plak....teheeeee.......
apa2 pon kengn di kaunter karoke tidak akan aku lupakan...TIDAK!!!!




P/S: SERONOK2..!!!!!!!

2 comments:

  1. wei teha..aku kecewa..knp tidak dgn aku kau keluar bersama haaaaaaaaa??

    ReplyDelete
  2. hihihi...ni cousin hang out....hahahaha.....
    ala...lexla.....nnt kte kuar .
    ak pon da rndu dgn korg2 nie.....

    ReplyDelete