Pages

Sunday, November 21, 2010

hepi beleted besday ...H U D A...

hepi besdAy tO u..
hepi besdAy tO u...
hepi besdAy tO my hudhud
hepi besdAy to uuuuuuu....

ops sori...epi beleted besday......bkn x wish agi tapi juz nk wat satu enty tok ko my lalink..!!!!!!!!bia ko sentiasa igt kami-ami akan sentiasa disisi koour lalink..!!!ha mesti smua x sb nak knl salah satu super duper kawan baik aku in the world......siti nurulhuda bt mohd Ariff...nom ic 891120******...hihihihi......

comel x dia..ha dia ni gla...kira sekepala la dengan ak nie..hihihi.....dia masih solo....


 nampak kan gambar pon ley menunjuk kn dia punya gila-gila..hihihi......ske2 aku suka sangat berbest friend kan dia......mm......rindu kat u la lalink..hihi


detik2 aku kenal hudhud nie sejak kami di bangku sekolah tingkatan 4 smpai sekarg kami masih berkawan baik....banyak da aktivity yg aku lakukan bersama dia...rindu semua moment tu....hihihi..... aktivity yg ak masih igt yg aku lakukan dengan hudhud aku nie:
*jadi PRS pembimbimg rakan sebaya sama-sama..tapi kami jadi perosak rakan sebaya..hahaha...
*jalan itik sama-sama kat perhimpunan sekolah...sbb nyer ponteng kokurikulum...
*dapat PLKN sme2...sme tmpat tpi x satu group plak...ayoo..tapi still bff even kte ad salah faham sekejap kat kem ak pun lpe sbb ap..hihii...

so skrg yg te mmpu juz eratkn lagi persahabatan kita dgn kuar jln2 sme2, melepakkn dri....hihihi...janji kte sntiasa ingt satu sme lain..hihi.... (pnjg plak ak cerita) 

so disini ak da ucapan semoga ko berjaya di dunia dan di akhirat....semoga ko sentiasa mendapat kecerian di dalam kehidupan ko....ak bngga dan sangt bersyukur coz dapat kawan baik seperti ko!!!!!! muxh!!!love u..!!!
so sentiasa igt yang kami:cikda,aku dan ema akan sentiasa ada tok ko!!!!

p/s"tok bff ak yg lain atau sahabat-sahabat ak ttp syg kamu-kamu..hhihihi.....muaxh jugak tok kamu-kamu....!!!!!

my love is yours:
teyha amil a.k.a fath


No comments:

Post a Comment