Pages

Tuesday, November 16, 2010

se piza dengan aishah dan jirah nget nget...

hihihihi...ske2...akhr nyer dapat makan piza...... yeahhhhhh!!!!!!!suka-suka.....hihihi... da tak tahu nak cakap ap agi....hepi sangat....teheee....jom la kita cite melalui gambar....


ha disebabkan aishah adik aku ni dapat no ketiga dalam klas dia so ak kena tunai kan janji aku tok blanja dia piza hut.....tapi nasib baik jirah ada aku berjaya tongtong dengan jirah tok makan piza...hahaha..cian aishah umur da 7 taun semalam first time dia makan piza hut...huhuhu

ni la rupa nyer bila first time makan piza kat restoran nyer.....selalu kalau akan piza mesti take away...tapi semalam hati aku memara-bara nak makan kat sana..apa klas makan kat umah...hahaha....lagi pon aku nak makan soup nyer..nyam nyam...

ha ni lagi...asyik muka dorang ni je la...sampai bergegar la ku snap...agak tak puas ati...bukan nak ambik at aku cakap"meh aku plak ambik pic ko" tapi mereka-mereka asyik cakap "ha angkat agi macam ni plak" adoooiiii

ha ni da sewel ni..mcam2 dia nak..hahahaha.....nasib jirah pndai jawab....
contoh: aishah nak mee lagi (spaghetti) 
jirah:ha! aishah bawak duit tak??? klo x bawak camne nak order??
aishah: *-* (blushing)

ha tgk agi muka dia lagi...hahahaha.....hambik ko!!!
jgn jemu ea...

ni la tyme dia berceloteh 
"aishah nak order.."
"aishah nak air perisa"


ha ni jakon pegang pinggan takut orang lain ambik....hahah...
dia ni jenis tak suka berkongsi..hihihi

first time makan mushroom soup...hihi...ske gila dia..nampak rasa hepi sangat dia makan...teheee....

ha dia lagi...mang tok dia je en3 kali ni....hihihihi....man tergelak2 je ak dengan jirah layan kerenah dia nie....ha yang best tiap kali dia nak mcm2 jirah akan cakap ayat yang sama 
"aishah ad bawak duit tak" hahahaha
smpai kan ada satu aat yang tak bley bla kuar dari mulut dia
aku: aishah nak spaghetti agi?"
aishah: tak nak la...aishah tak bawak duit
aku:ok tak nak (sambil letak pinggan spaghetti kt dpn dia)
aishah: jgn la letak kat dpn aishah nnt aishah terigin lagi....


aishah2.....mm....klo dia aishah pndai dlm klas je bankrup la ak dgn jirah nak kne blnja dia je..hahahha...

ni mke redha kne bayar seprh dgn ak..hahahaha......tpi knyng kn????hahah 

pastu g giant....beli kan di selipar dan saidina tok aishah.....dia nak...huhuu.......balik2...tros nak main...terpakse layan kan je la minah nie...

ni mke bru2 smpai pizza hut..huhuhu.......

ha main jgn tak main...nasib baik aku bagi sbb nak jadi banker...so tak yah main....hahaha

main2 jgn tak main....aishah2....

k lah smpai situ je cite aku.....huhu..sekarang da nk off tok balik kg esk rye haji ad kndri arwah.... so selma 2 hari kot ak akn off line sme ad blog or fb...hahaha...sori kawan2...nnt ak tls ap ak jd kat kg k...


p/s:bubbye!!!!!!!!!!!!!!!muah3 tok kamukamu yang sudi baca blog aku..tinggal-tinggalkan la komen so aku ley tahu korang baca blog aku..teheeeee.....thanks.....

teyha amil

2 comments:

  1. wahhhh tahniah aishah dpt num3...n tahniah gak akk2 aishah cz bg penghargaan pd usaha aishah tu..huhu ;) bgos pnye kakak smp sgup lyn je krenah adek tu...ehh tp sgt musykil, da 7 thn tp xpnah mam pizza or da 7 thn tp xpnah mam pizza kt restoran dia???huhu

    ReplyDelete
  2. shed:dia pnh mknpiza hut tpi bwk blk umah.....umi x ske mkn kt restorn nyer.....leceh...huhuu....
    nmpk x disitu ak sorg kkk yg sgt baik..hihih

    ReplyDelete