Monday, February 7, 2011

tolong jawab kan


assalamualaikum....
bila kamu-kamu semua tingok pic kat atas nie kamu-kamu rasa apa yang berlaku dalam pic nie??

mesti kamu-kamu pikir kami berdua "seorang yang sangat rajin di dalam kelas"...
tak??? "tapi terlampau rajin"??? baik nye kamu-kamu nie...

silap jugak??? habis????
"ah minah berdua kat atas tu bajet hot dan suka bergambar dalam klas.."
wah2...sape yang cakap tu??
tahu takot..tak nak mengaku..hihihihihi...

aku tak tipu sejak masuk degree ni rajin kami melampau2...hihihihi...
klas:sah2 tak ponteng w/pon tido lewat mcmne pon ttp pergi okey!!!!
cme subject RM kantoi sikit..hihihihi

sebb pertma kami da matang..hahaha
"matang"???
"eh silap" 
sebab lecturer mengajar mcm naik jet...pergh laju tak hingat...
"jadi kami pon kne laju"
kedua aku da bosan aku da bosan...
"bkn la" 
sebab semua dak klas pon laju naik keretapi...
"so kami pon kena dua kli lipat ganda laju"

bak kata johan RL
"guna enjin kuasa tenuk"

p/s: da la aku tak tahu apa yang aku merepek..huhuhu....sambil hupdate sambil bercakap dalam tipon..gini la jadi nye "mereng" akhir nya tak ad ikhtibar langsung,...owh ad2.... maju la diri utuk mse dpn...wah tiha da mula serius...hihihihi....

 




3 comments:

  1. bagus lah dah rajin..
    jgn malas2...
    tgk contoh yg ade d depan mata ok....

    ReplyDelete
  2. hate u love u: sori tpi sy x taw knp komen awk x appear....

    ReplyDelete